dobra prilika

Hrvatske influencere mogao bi zanimati ovaj oglas iz Srbije

10.08.2021 u 16:08

Bionic
Reading

Turistička organizacija Srbije objavila je javnu nabavu za usluge posredovanja pri zapošljavanju influencera radi stvaranja sadržaja za stranice Turističke organizacije Srbije

Procijenjena vrijednost tendera je 3,3 milijuna dinara, piše Nova ekonomija.

Turistička organizacija Srbije u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima usmjerenim na povećanje broja turista u Srbiji planira staviti još veći naglasak na korištenje kanala za digitalnu promociju, prema tehničkim karakteristikama natječaja, piše Nova ekonomija.

"Društvene mreže poput Instagrama, Facebooka, Twittera, YouTubea i u posljednje vrijeme TikToka najistaknutiji su i najčešće korišteni kanali putem kojih tvrtke dopiru do svoje ciljne publike", navodi se na Portalu javnih nabava.

Obveze ponuditelja su da za potrebe realizacije kampanje u idućoj godini angažiraju 40 influencera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Grčke, Slovenije i Bugarske.

Prema najavljenoj javnoj nabavi, angažirani influenceri ne smiju imati manje od 5000 pratitelja. Također, od spomenutih 40 influencera koje će angažirati Turistička organizacija Srbije, deset mora imati više od 100.000 sljedbenika.

Osim toga, svi angažirani influenceri moraju biti iz kategorije influencera na putovanju - dakle oni koji već imaju publiku koja prati njihove najave o putovanju.

Ponuditelj, odnosno tvrtka - posrednik pri zapošljavanju influencera morat će jamčiti da odabrani influencer neće promovirati drugi brand u okviru sadržaja koji stvara za potrebe Turističke agencije Srbije.