Robna kuća Ikea Zagreb u srijedu obilježava pet godina rada tijekom kojih ju je posjetilo više od 8,5 milijuna kupaca, koji su najviše kupovali led žarulje, koji su uz ručnike, tanjure i zdjelice i među najprodavanijim proizvodima, izvijestili su iz Ikee Hrvatska
Uz milijune fizičkih posjetitelja u robnoj kući, Ikea Zagreb je u pet godina rada zabilježila i 28 milijuna posjetitelja svoje web stranice, više od sto tisuća ljudi sudjelovalo je na njihovim raznim radionicama, dok se u program lojalnosti uključilo više od 290 tisuća članova, neke su od zanimljivosti iz poslovanja koje navode iz Ikee.
Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj izdvajaju led žarulje, kojih je prodano više od 1,3 milijuna komada. Time su led žarulje i među najprodavanijim proizvodima, uz 2,3 milijuna komada prodanih tanjura i zdjelica, ili gotovo 1,1 milijun prodanih ručnika, itd.
Iz Ikee podsjećaju i da su u Hrvatskoj otvorili i četiri dostavna centra - u Rijeci, Splitu i Osijeku te ove godine u Dubrovniku.
U sklopu programa "Raznolikost i inkluzija" kompanija se fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost.
"Slijedom toga više od polovice rukovoditelja Ikea Hrvatska su žene, a s još pet tvrtki Ikea je ove godine osnovala i savez za rodnu ravnopravnost, pri čemu ne zaboravljamo ni muškarce pa smo tako svim novim očevima osigurali mjesec dana plaćenog dopusta", iznose iz Ikee, dodajući da će raznolikost, inkluzija i održivo poslovanje ostati među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke Ikea Hrvatske i u nadolazećem razdoblju.