Francuski luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom megazvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip
Posebnost nove DIOR Beauty kampanje je što se odvija na WhatsAppu, što je prvi puta da je neki brend iskoristio taj kanal kako bi dodatno osnažio komunikaciju s ambasadorom svoga brenda. Time je 9,6 milijuna pratitelja profila @diorbeauty na Instagramu dobilo pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s muzom kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.
Kampanja je kreirana putem WhatsApp Businessa, jednim od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme. To je rješenje Dioru omogućilo da uz pomoć chatbotova osmisli cijeli niz automatiziranih poruka i iskustava s Jisoo. Komunikacija spomenutim kanalom je interaktivna, pa tako uključuje slike, video zapise, datoteke, poveznice na mrežne stranice, audio zapise i gumbe, pa su tako poruke dodatno 'oživjele' i potaknule kupce na veći angažman.
'Naša je uloga redefinirati način na koji komunikacija može pomoći u oživljavanju priča o brendu. Pritom je partnerstvo Infobipa s brendom DIOR Beauty sjajan primjer načina na koji kanali poput WhatsAppa mogu to i ostvariti. Ovo je jedna od najuzbudljivijih kampanja na kojima smo do sada radili. Iskoristili smo baš sve elemente tog svestranog kanala kako bismo realizirali nešto sasvim jedinstveno i izvanredno. Nadamo se kako će naš trud i rezultati potaknuti i druge brendove da svoj digitalni angažman podignu na novu razinu', rekao je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode.
Svoje je kupce DIOR Beauty na sudjelovanje pozvao putem Instagram storyja na svom profilu, u sklopu kojeg je Jisoo pratiteljima pružila priliku da se pridruže njezinoj ekskluzivnoj WhatsApp grupi. Pratiteljima je zatim poslana poveznica na posebnu odredišnu stranicu, na kojoj su se mogli prijaviti za komunikaciju s Jisooinim chatbotom na WhatsAppu uoči predstavljanja novog ruža za usne. Članovi grupe mogli su odabrati vrstu sadržaja koji žele primiti: od tematskih video zapisa do ekskluzivnih zakulisnih snimaka Jisooine svakodnevice u ulozi Diorove ambasadorice. Osim toga, članovima grupe poslane su i ekskluzivne poveznice kako bi mogli kupiti novi ruž za usne visokog sjaja Dior Addict i dobiti posebno prilagođeni pristup novom filteru brenda na Instagramu.
'Ovom smo kampanjom pomaknuli granice suradnje između luksuznih kozmetičkih proizvoda i tehnologije na pružanju inovativnih iskustava putem kanala za koje znamo da naši kupci vole. Aplikacija WhatsApp omogućila nam je da razmišljamo izvan postojećih okvira i osmislimo komunikaciju s pratiteljima na Instagramu, te im pružimo priliku da razgovaraju s Jisoo kao da su stari prijatelji, i potaknemo ih na biranje sadržaja koje žele vidjeti', rekao je Arthur Poulain, voditelj odjela za digitalno inoviranje i strateško planiranje tvrtke DIOR.