Hrvatskom projektu gradnje terminala za ukapljeni zemni plin LNG prijete financijski problemi uslijed 'osipanja' investitora. Naime, dva strana partnera u ovom 800 milijuna eura vrijednom projektu, austrijski OMV i njemački E.On, mogli bi od njega odustati
OMV zbog negativnih kretanja na tržištu plina, E.On zbog konkurentskog projekta u Trstu. OMV i E.On drže po 25,58 posto u projektu LNG Hrvatska, a ulaskom hrvatskih partnera njihov udjel bi se trebao smanjiti na 20 posto.
Kako se šuška u informiranim stručnim krugovima u Austriji, piše Poslovni dnevnik, OMV nije još donio odluku, ali razmišlja o svom izlasku iz projekta LNG na Krku. Razlog tom 'vaganju opcija' leži u tome što je predugo trebalo da projekt dođe do faze konkretnih priprema - a sada kada se s time krenulo, došla je recesija, radi čega je OMV prisiljen na promjenu svojih investicijskih prioriteta, kazao nam je poznavatelj situacije, koji je inzistirao na anonimnosti. Zbog volatilnosti cijene nafte i benzina i pada rafinerijskih marži, i OMV-u je u posljednje vrijeme pala profitabilnost. Pala je i potražnja za plinom, jer se smanjila industrijska proizvodnja i potrošnja plina u pogonima.
Wolfgang Ruttenstorfer, generalni direktor OMV-a, nedavno je na konferenciji u Beču na upit, što je novoga sa projektom na Krku rekao, kako se nastavlja sa izradom studije izvodljivosti, no dodao je da OMV 'još nije odlučio, što će s time na kraju biti', te da će odluka pasti 2010. OMV-ov službeni odgovor na upit je, da još uvijek stoje iza projekta na Krku.
Još lošije zvuči činjenica da je OMV odlučio pričekati s investicijama u eksploataciju plinskog polja South Pars u Iranu 'dok se cijena nafte ne oporavi'. Inače, tržišna cijena plina vezana je na cijenu nafte, odnosno plin obično slijedi naftu sa zakašnjenjem od nekoliko mjeseci. Polje South Pars trebalo je biti jedan od dobavljača plina za terminal na Krku.
Njemački E.On pak u Trstu namjerava graditi LNG terminal, i tamo bi bio glavni investitor. Neki stručnjaci procjenjuju, da će se E.On već vrlo brzo morati odlučiti, hoće li investitori na Krku ili u Trstu jer je malo vjerojatno da će ulagati u dva terminala koja su relativnmo blizu jedan drugom.