U sklopu revizije sporazuma o kupnji Whole Foodsa, američka Savezna trgovinska komisija (FTC) istražuje optužbe da je Amazon obmanjivao potrošače oko cjenovnih popusta koje je nudio na svom webu, doznaje Reuters od izvora bliskog istrazi
FTC razmatra pritužbe potrošačke udruge Consumer Watchdog, koja je u lipnju istražila cijene otprilike 1.000 proizvoda na Amazonovoj mrežnoj stranici te utvrdila da je ta tvrtka za 46 posto njih navela referentne cijene odnosno cjenike.
Kako je njihovom analizom utvrđeno, kod 61 posto proizvoda s referentnim cijenama, Amazonove referentne cijene bile su više od onih po kojima su isti proizvodi bili prodavani u proteklih 90 dana, istaknula je ta udruga u pismu koje je početkom srpnja uputila FTC-u.
Nakon primitka tog pisma, agencija je pokrenula neformalne istrage oko tih optužbi, navodi izvor upoznat sa situacijom.
Amazon je priopćio da je istraživanje Consumer Watchdoga 'uvelike manjkavo'.
'Zaključci Consumer Watchdoga su pogrešni. Utvrđujemo referentne cijene koje pružaju proizvođači, dobavljači i prodavači sa stvarnim cijenama nedavno postignutima na Amazonu i kod drugih malotrgovaca', navode u priopćenju.
Razmatranje Amazonovih diskontnih cijena pokazuje da FTC ozbiljno razmatra sporazum te internetske kompanije o kupnji Whole Foodsa, kojim bi, smatraju kritičari tog dogovora, Amazon mogao ostvariti nepoštenu tržišnu prednost.
Consumer Watchdog ističe da obmanjujući cjenici prikazuju Amazonove cijene kao prilike za povoljne kupnje te su od FTC-a zatražili da zaustavi Amazonovu kupnju Whole Foodsa sve dok se vara potrošače.
Amazon je nedavno postigao sporazum o kupnji veletrgovca Whole Foodsa za 13,7 milijardi dolara, izazvavši otpore među sindikatima i samim kritičarima te internetske trgovine. Posao mora odobriti FTC.