LINKEDIN U ŠEST MJESECI

Kako je poslovala najvažnija mreža za kontakte biznismena?

31.07.2015 u 12:12

Bionic
Reading

LinkedIn, operater najveće društvene mreže za poslovne ljude, ostvario je u drugom ovogodišnjem tromjesečju 33 posto veći prihod, premašivši očekivanja analitičara, i to zahvaljujući snažnom rastu broja novih korisnika.

Prihodi te kompanije poskočili su u tome razdoblju 33,3 posto, dosegnuvši 711,7 milijuna dolara. No, neto gubitak pripisan dioničarima porastao je na 67,7 milijuna dolara, ili 53 centi po dionici, s milijuna dolara ili jedan posto po dionici.

Bez jednokratnih stavki, tvrtka je zaradila 55 centi po dionici, dok su analitičari Thomson Reutersa očekivali dobit od 30 centi po dionici, uz prihod od 679,8 milijuna dolara.

Cijena dionice LinkedIna oslabila je 3,9 posto, jer su se investitori usredotočili na rast gubitaka tvrtke i razočaravajuće prognoze prihoda za cijelu godinu. U odnosu na cijenu prilikom zatvaranja Wall Streeta u četvrtak od 227,15 dolara, od početka godine ta je dionica na gubitku 1 posto.

LinkedIn mnogo troši na akvizicije kompanija i jačanje svoje prodaje te razvoj timovima u nastojanju da iskoristi prednosti svojih 380 milijuna članova. Tvrtka je u svibnju kupila lidera na tržištu trening videa lynda.com za 1,5 milijardu dolara, što je njezin najveći posao u povijesti.

U LinkedInu očekuju da će ta tvrtka pridonijeti ukupnim prihodima u 2015. s oko 90 milijuna dolara, što je i dvostruko više od prvotne prognoze. No, tvrtka je povisila svoju prognozu ukupnih prihoda u ovoj godini za svega 40 milijuna dolara, na 2,94 milijarde dolara.

"Postoje neki kratkoročni izazovi koje treba prevladati, kao što je slabost u prikazima oglasa", kazao je analitičar James Cakmark iz tvrtke Monness, Crespi, Hardt & Co.

Ukupni troškovi kompanije skočili su u spomenutom oko 53 posto, na 792 milijuna dolara.

LinkedIn također nastoji poboljšati svoju mobilnu prisutnost i razvija nove proizvode za Kinu, gdje sada ima oko 10 milijuna članova. Usporedbe radi, u veljači prošle godine tamo je imao 4 milijuna članova.

"Ako ijedna američka internetska tvrtka ima šansu za uspjeh u Kini u kratkom roku, mislim da je to LinkedIn", kazao je analitičar Victor Anthony iz tvrtke Axiom Capital.

Ukupni broj članova LinkedIna na kraju drugog tromjesečja bila je 21 posto veće u odnosu na godinu ranije.