Sredinom prosinca 2014. investicijska kuća InterCapital napravila je pregled kompanija na tržištima koja prate i koja su najviše izložena Rusiji te su tom prilikom naglasili koji su rizici. Danas su se odlučili nadovezati na tu temu sa stajališta trgovanja dionicama na burzi, pa su prikazali koliko su cijene dionica tih kompanija pale od početka listopada 2014., kada je tečaj trajno (zasada) probio granicu od 50 rublji za euro
Od tada do danas je tečaj porastao za nešto iznad 50 posto, što se najviše osjetilo na dionicama AD Plastika. Njihova cijena je u tom periodu pala za 37 posto. AD Plastik je u 2013. ostvario 42 posto prodaje u Rusiji, a zanimljivo će biti vidjeti što će pokazati rezultati za 2014. koje očekujemo uskoro, piše icapit.hr.
Cijena dionica Gorenja, koje je u devet mjeseci 2014. oko 53 posto prodaje ostvarilo u Istočnoj Europi (što u njihovom slučaju uključuje i zemlje Središnje te Jugoistočne Europe), je pala za 22 posto.
Cijena Podravke, koja je u devet mjeseci 2014. ostvarila šest posto prodaje u Istočnoj Europi, je pala za 13 posto, a Krke koja u Istočnoj Europi ostvaruje oko trećine prodaje je pala za 11 posto, jednako kao i Atlantic Grupe ( koja ostvaruje oko šest posto prodaje u ZND), dok je cijena Ericssona Nikola Tesla osam posto manja nego na početku perioda (ostvaruje oko 13 posto prodaje u ZND-u).
Da cijene ovih dionica reagiraju na promjene u tečaju pokazuje i situacija iz sredine prosinca 2014. kada je ruska centralna banka povisila kamatnu stopu s 10,5 posto na 17 posto što je rezultiralo privremenim jačanjem rublje. Nakon toga je uslijedila očita pozitivna promjena na cijene većine ovih dionica te uglavnom zaustavljanje trenda jačeg pada (osim u slučaju AD Plastika).