Kinezi su za novogodišnje blagdane ponovo krenuli na put, ohrabeni državnim poticajima i posebnim zimskim ponudama, pokazali su službeni podaci
Za trogodišnje novogodišnje blagdane zabilježeno je 135 milijuna domaćih turističkih putovanja, više nego dvostruko više nego lani. Prihod od domaćeg turizma dosegnuo je 79.73 milijarde juana (11,23 milijarde dolara).
Prometnu mrežu koristilo je više od 128 milijuna putnika, za 78,4 posto više nego lani i za 33,1 posto više nego u 2022., prema podacima kineskog ministarstva prometa.
Putovanja željeznicom gotovo su utrostručena, a putovanja zrakoplovom porasla su za 140,3 posto, izvijestio je Global Times.
Unatoč niskim temperaturama u brojnim kineskim regijama građani su pohrlili na glazbene festivale i na koncerte, a porastao je i broj grupnih obiteljskih izleta, priopćila je vlada, istaknuvši popularnost odmora na ledu i snijegu.
Sjeverne pokrajine, poput Heilongjianga, iskoristile su hladnoću za promociju zimskog turizma i produljile radno vrijeme ključnih lokacija, podzemnih željeznica i autobusa, priopćilo je ministarstvo kulture i turizma.sve
Peking je podijelio vaučere kako bi potaknuo potražnju za odmorom budući da su urbani zimski projekti i tematski parkovi sve važniji izvor prihoda za mnoge gradove, napominje Reuters.