OKRUGLI STOL

Ključ uspjeha tvrtke je u partnerstvu sa zaposlenicima

21.05.2015 u 11:36

Bionic
Reading

Koji su najznačajniji faktori poslovnog i privatnog uspjeha, kako pronaći viziju i što činiti oko poticanja kreativnosti i poduzetničkog duha govorilo se na jučerašnjem okruglom stolu 'Kriza – krv za pravu stvar' u organizaciji DOBA Fakulteta u zagrebačkom hotelu DoubleTree by Hilton

Na okruglom stolu sudjelovali su Mirna Radošević, predsjednica Uprave farmaceutske kompanije Salveo, Ranko Rajović, predsjednik Odbora za darovite u Mensi, Aleksandra Kolarić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću i Nikica Gabrić, osnivač i direktor oftalmološke klinike Svjetlost.

O tome kako postići poslovni uspjeh Gabrić je podijelio osobna iskustva: 'Četiri najvažnija faktora uspjeha su fokus, posvećenost, strast i vizija, a najvažnija životna operacija je dijeljenje. Dijeljenje s ljudima je investiranje, a što više čovjek dijeli, više će imati. Mogu reći da sam danas uspješan zato što radim što volim, a to je razlog moje motivacije i strasti prema poslu. I uvijek slušam svoju intuiciju – većinu odluka donio sam srcem, a ne razumom'.

O temi suočavanja s gospodarskom krizom, svi su se govornici složili da je kriza prilika, a Mirna Radošević je opisala svoje vlastito iskustvo:

'Veliku životnu lekciju naučila sam kad sam nakon 10 godina rada u jednoj tvrtki dobila otkaz. No, iako se ta situacija činila kao moja osobna kriza, zapravo mi je pomogla da naučim i omogućila da napredujem u karijeri. Gospodarska kriza je, po mom mišljenju, stvar prošlosti. Danas menadžeri i vlasnici kompanija trebaju krizu osvijestiti, suočiti se s novom situacijom, zasukati rukave, napraviti strategiju i drugačije pristupiti tržištu. Sada je važno razvijati se kako bismo se mogli nositi s izazovima koji dolaze u budućnosti'.

Gabrić rekao je kako je za vođenje i motiviranje ljudi najvažnije stvoriti partnerstvo i to ne u smislu materijalnih pogodnosti: 'Partnerstvo znači da vlasnik ili direktor odabire ljude koji posjeduju sposobnosti koje on nema te im iskazuje lojalnost, poštivanje i zahvalnost. Isto tako, važno je stvaranje odgovornosti jer zaposlenici koji se osjećaju da su korisni i važni ne odlaze. To je ključ uspješnih kompanija'.