Tour de Croatia
Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic/PIXSELL
Tour de Croatia
Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic/PIXSELL
'ISPOD REALNE CIJENE'
Prošlog tjedna Hrvatska je bila domaćin međunarodne etapne biciklističke utrke Tour of Croatia. Radi se o sportsko-turističkoj manifestaciji u sklopu koje su biciklisti iz desetak europskih zemalja u pet dana prešli 900 kilometara vozeći kroz osam županija diljem Hrvatske. Radi se o trećem najskupljem sportskom događaju u Hrvatskoj, nakon Snježne kraljice i ATP Umaga, a prema riječima organizatora Vladimira Miholjevića, s obzirom na potencijal koji ima u sebi, ovaj je projekt ispod realne cijene
'Tour of Croatia koštao je ukupno 11 milijuna kuna. Osim Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja je dala četiri milijuna kuna, preostalih sedam dali su Fond za zaštitu okoliša, nacionalni parkovi te gradovi, općine i županije s pripadajućim turističkim zajednicama na području kojih se odvijala utrka te različiti sponzori. Ova cijena je ispod realne cijene. Nakon izvida staza koji je obavljen u veljači, producenti su uvidjeli koliki je potencijal ovog projekta. Zapravo se radi o pilot-projektu stvarne vrijednosti 15 milijuna kuna, a dobili smo ga ispod cijene produkcije', kazao je za tportal bivši biciklist Vladimir Miholjević, sportski i tehnički direktor Top Sport Eventsa, agencije organizatora te naglasio kako ni on niti utrka i marketinški direktor utrke Ivan Črnjarić nisu dobili ni kune honorara.
'Žrtvovali smo životne ušteđevine, ali nije nam nimalo žao. Projekt je prepoznat, a iz svijeta smo dobili odlične povratne informacije unatoč skromnoj financijskoj konstrukciji', dodao je Miholjević.
'Hrvatska ima nekoliko top sportskih događaja, a Snježna kraljica, koja je duplo skuplja od našeg projekta, bila nam je organizacijski uzor', istaknuo je Miholjević.
Hoće li se ova sportsko-turistička manifestacija nastaviti i u budućnosti, Miholjek kaže da će uz budžet od 11 milijuna kuna teško više biti moguće.
'Nekoliko je segmenata nedostajalo u ovom projektu, a to je senzibiliziranje javnosti i edukacija djece o važnosti biciklizma kao zdravog načina života. Nadam se da će u budućnosti ovaj event sadržavati i te poruke', kazao je Miholjević.
I iz HTZ-a kao glavnog partnera cjelokupnog projekta, koji su podržali s četiri milijuna kuna, smatraju kako će Tour of Croatia imati velike promotivne efekte za Hrvatsku kao turističku destinaciju jer je utrku svakodnevno preko TV prijenosa Eurosporta, HRT-a i drugih TV kanala u 54 zemlje svijeta pratilo oko 15 milijuna gledatelja.
'Također, događaj je okupio više od 500 sudionika iz desetak europskih zemalja, a privukao je i tisuće turista te pratitelja. Tour of Croatia pravi je primjer manifestacije koja u predsezoni jača turističku atraktivnost, ne samo destinacija u kojima se provodi, već cijele Hrvatske', kazali su iz HTZ-a.