Na konferenciji Marketing and Sales by numbers koju Lider organizira 9. lipnja u Kraš Auditoriumu, u suradnji s akademskim partnerom Ekonomskim fakultetom u Zagrebu, marketinški i prodajni profesionalci otkrivaju svoju strategiju oglašavanja za novu generaciju i lidere
Glavni govornik konferencije, svjetski poznati prodajni stručnjak Alen Mayer koji će u svojem izlaganju otkriti nove i odmah primjenjive načine na koje možete pronaći, osvojiti i zadržati nove klijente.
Na konferenciji su predviđene i dvije radionice - Marketing Management Challenge Vatroslava Škare i Kako napuniti prodajni lijevak kvalitetnim kupcima koju će održati Alen Mayer.
Na radionici Marketing Management Challenge sudionici će biti stavljeni u ulogu marketinškog tima kompanije koja se bori protiv konkurencije na virtualnom tržištu. Sudionici će upravljati s dva brenda tijekom pet simuliranih godina te provoditi marketinšku strategiju u cilju pobjede nad konkurentskim brendovima.
Problem je današnje prodaje što se previše prodavača laća telefona kako bi doprlo do novih kupaca iako nema uvjerljiv razlog i razrađenu ideju za razgovor s njima. Smatraju da količina poziva donosi uspješne rezultate. Lako se izgubiti u velikoj količini posla i pritom ne prepoznati pravilan način za kvalitetnu prodaju.
Kako napuniti prodajni lijevak kvalitetnim kupcima radionica je na kojoj će prodajni profesionalci naučiti kako prepoznati želje klijenata, kako pronaći kupce te prepoznati savršeno vrijeme i način za kontakt s njima.
Više o konferenciji doznajte na: http://lider.media/mip-2016/