Konferencija SEMPL, koja se smatra mjestom susreta medija, reklamnih i PR agencija, te marketinških stručnjaka, stručnjaka iz područja novih tehnologija i psihologije iz cijeloga svijeta, vraća se na kartu neizostavnih stručnih skupova nakon četverogodišnjeg odsustva
Grand Hotel Bernardin 19. i 20. listopada ugostit će stručnjake koji pomiču granice komunikacije i diktiraju trendove. Između ostalih, na pozornici će se pojaviti gradonačelnik Ljubljane Zoran Janković, predsjednik uprave A1 Slovenija i A1 Srbija Dejan Turk te vođa poslovnih partnerstava za regiju Baltika i Balkana u TikToku Katia Nazarova. Prijave za natječaj Sempler, koji se održava u sklopu konferencije i nagrađuje najbolje komunikacijske kampanje, zatvaraju se u ponedjeljak, 2.10.2023.
SEMPL uzima u obzir sadržaj, kreativne medije i strukturu cjelokupnog medijskog krajolika te otvara prostor za najnovije tehnološke i sadržajne inovacije, koje medijski ekosustav postavljaju na potpuno novu razinu s ciljem komunikacijske učinkovitosti, uspješnog medijskog planiranja, stvaranje novih pristupa u marketingu, te inovacija u medijima. Osim trendova, donosi i priče renomiranih predavača, a konferencijske dane zaokružuju sjajni partyji na kojima se sklapaju nova poznanstva i stvaraju nezaboravne uspomene.
TKO ĆE OVAJ PUT BITI IZVOR INSPIRACIJE?
Među govornicima koji će nastupiti na ovogodišnjem SEMPL-u odabrani su slovenski i strani stručnjaci. Među imenima koja će podijeliti inspirativne primjere iz prakse su, između ostalih, Dejan Turk, predsjednik uprave A1 Slovenija i A1 Srbija, Zoran Janković, gradonačelnik Ljubljane, Richard Shotton, bihevioralni strateg, znanstvenik i autor knjiga, dr. Max McKeown, autor The Choice Factory i osnivač Astrotena, Janja Božič Marolt, osnivačica i direktorica Instituta za istraživanje tržišta i medija Mediana, Sebastian Szmigielski, vođa izvoznog sektora za Balkan i Poljsku u TikToku, Tilen Lamut, PR konzultant i sportski komentator i mnogi drugi.
SLAVLJENJE IZVANREDNIH KOMUNIKACIJSKIH KAMPANJA
SEMPL je konferencija s holističkim pogledom na marketinško komuniciranje koja okuplja gotovo 2000 vodećih stručnjaka iz najšireg područja marketinga. Ne ograničava se na kreativnost pričanja priča ili složene marketinške strategije, već pruža sveobuhvatan pristup komunikaciji sa svim javnostima.
Prijave za natječaj Sempler zaprimaju se do 2.10.2023, a prijavitelji mogu prijaviti svoje medijske strategije u sljedećih 11 kategorija natjecanja: Strateško korištenje medijskog weba, Inovativno korištenje novog medija/medijskog formata ili komunikacijskog kanala, Najbolja ciljana kampanja, Najbolja iskustvena kampanja, Najbolja uporaba digitalnog okruženja, Najbolja kampanja na društvenim mrežama, Najbolja upotreba mobilnog okruženja, Najbolja upotreba podataka, Najbolja PR strategija ili promocija, Najbolji tehnološki pristup i Najbolja upotreba utjecajnog marketinga.
Radovi koji uđu u uži izbor dobit će diplomu Sempler, pobjednička strategija u pojedinačnoj kategoriji Zlatni sempler, najbolja medijska strategija godine Veliki sempler, a dodijelit će se i 2 nagrade TOP SEMPL - Media Manager 2023. i Medijska zvijezda budućnosti 2023.
Interes za sudjelovanje u ovom jedinstvenom sjecištu komunikacijskih smjernica je vrlo velik, posebice nakon nekoliko godina izbivanja. Ove godine dostupne su dvije vrste kotizacija i to FULL PASS i AWARD CEREMONY + FRIDAY (podjela nagrada u četvrtak sa zabavnim programom i petkom). Obje registracije također su dostupne kao POWER UP (s uključenim ručkom).