Trgovački lanac Konzum i tvrtka Biovega predstavile su danas svoj zajednički projekt hrvatske ekološke robne marke Ekozona
Kako se ističe u priopćenju dviju tvrtki, riječ je o prvoj hrvatskoj ekološkoj robnoj marki, a Ekozona u svom asortimanu ima ukupno 108 proizvoda iz 14 različitih kategorija.
Taj će se asortiman nalaziti u ponudi ukupno 30 prodajnih mjesta Konzuma diljem Hrvatske, većinom Super Konzum prodavaonica.
Uvođenjem asortimana Ekozone, kako se ističe, Konzum je postao prvi nespecijalizirani trgovački lanac u Hrvatskoj s posebno pozicioniranom i izdvojenom kategorijom ekološki certificiranih proizvoda.
Ekozona je nastala kao rezultat Bioveginog petnaestogodišnjeg iskustva poslovanja s ekološkim proizvodima.
Kako ističu iz Konzuma i Biovege, proizvodi unutar branda Ekozona ne sadrže GMO, potpuno su prirodni, bez aditiva i pesticida te bez dodatka šećera.
Uvođenjem ekološkog branda Ekozona, Konzum svoj asortiman razvija u skladu s aktualnim svjetskim maloprodajnim trendovima budući da sve veći broj kupaca postaje svjestan važnosti konzumacije ekološki proizvedene hrane, naglašava predsjednik Uprave Konzuma Darko Knez.