Mastercard, jedna od najvećih svjetskih kartičarskih kuća koja posluje u 210 država, odlučila je promijeniti svoj vizualni identitet ispuštanjem imena 'Mastercard' sa svojeg prepoznatljivog loga - crvenog i žutog kruga
'Potrošački i komercijalni pejzaž se mijenja i evoluira, a fleksibilan i moderan dizajn će funkcionirati kroz cijeli digitalni svijet', stoji u Mastercardovom priopćenju.
'Digitalno doba poziva na suvremenu jednostavnost', rekao je Raja Rajamannar, glavni marketingaš Mastercarda.
Crveni i žuti krugovi dio su Mastercardovog loga više od 50 godina. Prema istraživanju koje su proveli, više od 80 posto ljudi prepoznaju simbol kompanije bez same riječi 'mastercard'.
'Živimo u vremenu u kojem sve manje komuniciramo riječima koje mijenjamo simbolima. Ovim korakom ulazimo u elitno društvo brendova koje ne predstavlja njihovo ime već simbol jabuke ili, pak, kvačice – kazao je Rajamannar skrenuvši time pozornost na svjetske brendove poput Applea i Nikea.
'Tako je, ovo je korak koji će se provesti diljem svijeta pa tako i u Hrvatskoj', rekli su iz Mastercarda za portal Novac.hr.