Vodstvo Kraša je na Slatkom domjenku predstavilo novinarima novi vizualni identitet tvrtke. Povodom stote godišnjice poslovanja, koja se obilježava iduće godine, Kraš je redizajnirao cjelokupni kompleks tvornica i poslovne zgrade na zagrebačkim Ravnicama
Modernizacijom Kraševog poslovnog kompleksa poboljšani su uvjeti proizvodnje u pogonima, a prostori u poslovnoj zgradi osuvremenjeni su tako da mogu poslužiti i za komercijalne namijene. Između ostaloga, u sklopu novouređene zgrade nalazi se i multifunkcionalna dvorana kapaciteta 400 mjesta, u kojoj se mogu održavati koncerti. Redizajn prostora osmislila je ekipa arhitektonskog biroa Urbana tehnika.
'Kriza je za nas prilika koju smo iskoristili da osuvremenimo proizvodnju u tehnološkom smislu te da inoviramo Kraševe brendove', naglasio je predsjednik Uprave Nadan Vidošević najavljujući nešto slabije poslovne rezultate nego prošle godine.
Osporavajući teze da je Kraš previše konzervativna kompanija, Vidošević je ustvrdio da će kriza pokazati da je strategija bila ispravna. 'Danas Kraš ima zdravu bilancu što potvrđuje i činjenica da se zadužujemo daleko povoljnije nego država', poručio je Vidošević, dajući do znanja da je strateški cilj kompanije daljnje povećanje izvoza, koji trenutačno čini blizu 50 posto proizvodnje.
U ovoj godini Kraš je na tržište plasirao ukupno tridesetak novih i desetak inoviranih proizvoda od kojih su poseban interes izazvale nove Fifty čokolade i Domaćica s bijelom čokoladom.
Tijekom prosinca u Kraševim novim prostorima održat će se tradicionalni blagdanski program Kraševa slatka bajka.