suradnja s njemačkim divom

Krenula s radom nova tvrtka Mate Rimca: 'Već smo počeli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti'

02.11.2021 u 10:41

Bionic
Reading

Rimac Automobili od utorka službeno udružuju snage s Bugatti Automobilima pod nedavno najavljenom tvrtkom Bugatti Rimac, koja postaje dio Rimac Grupe, priopćili su u utorak iz tvrtke Rimac Automobili

Osnivanje nove tvrtke koja ujedinjuje dvije marke podupire proizvođač sportskih automobila Porsche i jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu te dosadašnji vlasnik Bugattija – Volkswagen.

Rimac Grupa bit će najveći dioničar Bugatti Rimca s 55 posto udjela. Mate Rimac će zadržati svoj udio u Rimac Grupi na 35 posto, Porsche je na 22 posto, Hyundai Motor Group na 11 posto i ostali ulagači na 32 posto. Razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi bit će odvojeni u novu cjelinu – Rimac Technology, koja će biti u stopostotnom vlasništvu Rimac Grupe.

"Bugatti Rimac kombinira jedinstvenost dvaju automobilskih i tehnoloških pionira. Poduzetnički pristup i tehnička stručnost Rimac Automobila te inovacije u sferi električnih vozila visokih performansi, zajedno sa Bugattijevim 112-godišnjim nasljeđem u dizajnu i inženjeringu te proizvodnji nekih od najpoznatijih svjetskih hiperautomobila, sada su spojeni u vodećoj tvrtki za hiperautomobile. Porsche će imati ulogu strateškog partnera te imenuje dva člana nadzornog odbora: Olivera Blumea, Predsjednika Porsche AG-a i Lutza Meschkea, zamjenika Predsjednika i financijskog direktora Porsche AG-a", navodi se u priopćenju.

Mate Rimac u Dubrovniku Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Youtube

Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Mate Rimac vodit će i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology.

Globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila, ali će s vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus u Svetoj Nedelji, vrijedan više od 200 milijuna eura, koji će također biti dom Rimac Technologya.

Budući da je gradnja započela, zajedničko istraživanje i razvoj budućih hiperautomobila Rimac Automobili i Bugatti u konačnici će se odvijati u Rimac Campusu – koji bi trebao biti otvoren 2023. godine.

Bugatti Rimac u sklopu nove kompanije počinje poslovati s 435 zaposlenika, od kojih će 300 imati sjedište u Svetoj Nedelji, a 135 u Molsheimu u Francuskoj. Osim toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu podržat će novu tvrtku, od kojih će dio biti integriran u Bugatti Rimac ured u Njemačkoj. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenika. Rimac Grupa time će se sastojati od preko 1.300 zaposlenika na različitim lokacijama.

Mate Rimac
  • Mate Rimac
  • Mate Rimac
  • Mate Rimac
  • Mate Rimac
  • Mate Rimac
    +2
Mate Rimac u Dubrovniku Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale.

Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac.

Komentirajući prvi dan poslovanja Bugatti Rimac kompanije, Mate Rimac, je istaknuo kako mu je čast što će voditi novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene.

"Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija. Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept. Agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena su nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde. Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme", istaknuo je Rimac.

Emmanuel Macron i Andrej Plenković razgledavaju Bugatti Chiron
  • Sjedište Bugattija u Molsheimu (2005.)
  • Ettore Bugatti 1902.
  • Tvornica Bugatti u Molsheimu 1909.
  • Ettore Bugatti
  • Type 10/13 (1910.)
    +57
Legenda o Bugattiju Izvor: Promo fotografije / Autor: Bugatti

Zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član uprave za financije i IT u Porsche AG Lutz Meschke ističe kako je pronađena prava mješavina iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije, dok predsjednik Uprave Porschea Oliver Blume to spajanje vidi kao savršeno rješenje za sve uključene.

"Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje", naveo je Blume. 

Spajanje Rimac Automobila s poznatim automobilskim brandom Bugatti Automobiles objavljeno je 5. srpnja ove godine. 

"S Neverom smo dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi, već također uzbudljivi i kvalitetni. Bugatti, s više od stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, također posjeduje jedno od najistaknutijih naslijeđa među automobilskim tvrtkama u povijesti", kazao je tada Mate Rimac.