Rimac Automobili nakon spajanja s Bugattijem i predstavljanja Rimac Nevere ozbiljnije kreću u razvoj mreže autonomnih robotaksija te bi oni za tri godine trebali krstariti Zagrebom i brojnim drugim svjetskim metropolama. No tu planovima očito nije kraj, jer su u Rimcu na pitanje može li se na pistama Formule 1, uz bolide Mercedesa, Red Bulla, Ferrarija i ostalih, očekivati i njihov bolid rekli da ta vrata nisu zatvorena
Rimac, koji je sada u uskom partnerstvu s Volkswagenom i Porscheom i koji bi u trećem kvartalu trebao osnovati zajedničku tvrtku Bugatti-Rimac, ima potencijala raditi na razvoju bolida za Formulu 1 jer je otprije poznato to da Volkswagen kalkulira hoće li se pridružiti najvećem oktanskom cirkusu od 2025., kada kreće nova regulacija sporta i posve nove serije motora.
Porsche i druga VW-ova podružnica Audi odradili su brojne sastanke na temu ulaska u Formulu 1 u novoj eri motora.
Naravno, nova regulacija otvara brojne špekulacije o tome tko će se pridružiti sportu 2025., a Rimac Automobili, piše Planetf1, ne demantiraju to da bi oni mogli biti jedan od igrača.
'Mnogo ljudi u našoj kompaniji voli raditi na našoj tehnologiji za trkaće automobile i izradili smo prototipove za Pikes Peak, e-TCR...', rekla je portalu Motorsport.com Marta Longin, voditeljica komunikacija i marketinga u Rimac Automobilima.
Dodala je da je fokus tvrtke trenutačno na razvoju i proizvodnji tehnologije za električna vozila visokih performansi u velikim količinama (deseci tisuća električnih motora, baterija i drugih tehnologija) te kako s tim pokrenutim projektima, čija će proizvodnja krenuti u idućim godinama, jednostavno nemaju dovoljno resursa za sudjelovanje u motosportu.
'Iako, nikad se ne zna, možda jednog dana', izjavila je Longin.
Kako sada stvari stoje, ako se VW odluči uključiti u F1, na stazu će poslati Audi ili vjerojatnije Porsche, u kojem je jezgra koncernova sportskog programa.