Nakon što je poznati hrvatski dizajner Boris Ljubičić svojom ilustracijom 'pokopao' logotip tvrtke SMS, javio nam se splitski dizajner Mišo Dunović koji tvrdi da je on autor imena i logotipa tvrtke Srđana Mladinića
Dunović osporava autorstvo Borisa Ljubičića, tvrdeći da su ga početkom devedesetih angažirali partneri-suvlasnici tvrtke Srđan Mikelić i Srđan Mladinić za osmišljavanje imena i logotipa SMS-a, pa je 'složio' ime od početnih slova njihovih imena i prezimena, kao i prvi logotip tvrtke. Iz tog temeljnog dizajna Dunović je dvije-tri godine razvijao prve proizvode, ambalažu, žigove i ostalu opremu za tvrtku.
'Kao osvjedočeni i svjetski priznati dizajner, gospodin Ljubičić već petnaest godina paradira s pričom o gradnji brenda, zaštitnog znaka, žiga, ambalaže i čega sve ne, za tvrtku SMS. Sve bih po tko zna koji put prešutio da se nije ovom melodramatskom gestom bez pokrića javio na pogreb propale kompanije i pokopao je ni manje ni više nego na groblje logotipa, kao ožalošćeni, njen najbliži rod', rekao je Dunović.
Dunović tvrdi da je Boris Ljubičić izradio redizajn temeljnog znaka, logotipa i svega ostalog i nastavio rad na dizajnu tamo gdje je on stao te da na 'virtualnom pogrebu' Ljubičić može biti prisutan samo kao 'ožalošćena rodbina'.
Na pogreb SMS-u, ako do njega i dođe - ufam se da nije još do toga došlo i da je pacijent možda u komi ili kliničkoj smrti, ali da je još rano za karmine i korotu, a pogotovo za spomenike koje neki podižu samima sebi još za života - gospodin Ljubičić može doći kao ožalošćena rodbina, ali nikako kao najbliži rod', kazao je Dunović.
Komentar smo zatražili i od Borisa Ljubičića, koji kaže da ne zna Mišu Dunovića. Za tportal je rekao da je on prvi logotip - na kojemu je bila jedna riba - za Mladinića izradio devedesetih, a koristio se na sardel-pasti. Kako se proizvodnja SMS-a širila, osmislio je 1993. godine novi, postojeći logo, u kojemu prvo slovo S ima riblji rep, a iz zadnjeg izrastaju listovi masline. 'To je moj logo i Dunović nema veze s njim', zaključio je Ljubičić.