AGROKOR PARTNER

Meksikanci žele u hrvatski turizam uložiti 400 mil. eura

Bionic
Reading

Meksički lanac luksuznih hotela Karisma International planira velika ulaganja u Hrvatskoj. Kćer kompanija Karisma Adriatic već posjeduje hotele Koločep koji se razvijaju u pravcu resorta za parove, piše Slobodna Dalmacija

Kompanija osnovana od strane Karisme International, TUI Travela i Agrokora, u udjelima od po 33 posto, zainteresirana je i za u ratu razrušeni kompleks u Kuparima, u kojem je u nekoliko devastiranih hotela oko 700 kreveta.

'U sljedećih četiri do pet godina cilj Karisme na hrvatskom tržištu je osigurati do tri tisuće soba, u ukupnoj vrijednosti od 300 do 400 milijuna eura. Spremni smo na suradnju i uvjereni da će naš inovativni pristup po kojemu je Karisma poznata doista i zaživjeti u Hrvatskoj', rekao je Saša Milojević, potpredsjednik Karisme, za Slobodnu Dalmaciju

Karisma International jedan je od srednje velikih lanaca resorta na Majanskoj rivijeri na području grada Cancuna. Ponudom ciljaju na goste višeg platežnog razreda. Cijena apartmana u resortima je od 600 dolara dnevno i naviše, dok cijena odmora u ekskluzivnoj vili s brojnom poslugom, privatnom plažom i jahtom ide od 12.000 dolara, pa naviše.