'Šta to stavljaš u nos'

Meralys kampanja u finalu Effie Awards Europe

26.10.2023 u 16:54

Bionic
Reading

Nakon brojnih nagrada na domaćem i regionalnom tržištu, kampanja za Meralys sprej za nos 'Šta to stavljaš u nos', finalist je ovogodišnjeg natjecanja Effie Awards Europe

Više od 140 profesionalaca marketinške industrije iz 20 europskih zemalja odabrali su najefikasnije oglasne kampanje godine koje su se izdigle iznad ostalih, izvanredno tržišno komunicirale u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

'Ovo je fantastična vijest i impresivno postignuće za JGL! Dokaz da se relevantna i autentična komunikacija, uz pravu dozu hrabrosti, prepoznaje i cijeni. A upravo prepoznavanje stvarne autentičnosti vodi ka snažnijem emocionalnom povezivanju s brendom, budi strast i inspirira. Ponosna sam na još jedan uspjeh JGL brenda i činjenicu da je naš iskorak osnažio Meralys, ali i nadmašio sva prodajna očekivanja. Kampanja koju danas prepoznaje cijela Hrvatska i regija ide dalje, želimo joj svu sreću na gala dodjeli koja se održava 5. prosinca 2023. u Bruxellesu', poručila je Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica za Meralys koja je vodila projekt uz kreativnu agenciju Utorak - biro za propagandu te u suradnji s medijskom agencijom PHD Media.

Kampanja za Meralys sprej za nos jedini je finalist u kategoriji 'Zdravlje' te jedan od samo dva hrvatska predstavnika na natjecanju. Najbolji projekti ove godine dolaze iz zemalja širom Europe, među kojima su Belgija, Danska, Francuska, Njemačka, Slovenija, Španjolska, Švedska i druge. Najviše finalista odabrano je u kategorijama 'Positive Change' u kojima se slave brendovi i projekti koji su posvećeni promoviranju dobrobiti društva i okoliša.

O natjecanju Effie Awards Europe

Effie Awards Europe organizira EACA u suradnji s Googleom i The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), neprofitnom organizacijom ACT Responsible te tvrtkama Adforum.com i Viva Express Logistics. Effie vodi, nadahnjuje i zagovara praksu i praktičare marketinške učinkovitosti kroz obrazovanje, nagrade, stalno razvijajuće inicijative i prvoklasne uvide u marketinške strategije koje daju rezultate. Effie odaje priznanje najučinkovitijim brendovima i agencijama u Europi i smatra se globalnim simbolom postignuća, dok istovremeno služi kao resurs za usmjeravanje budućnosti marketinškog uspjeha.

Ove su godine uvedene nove kategorije koje obuhvaćaju područja 'Government & Public' te 'Seasonal/Current Events'. U okviru natjecanja postoje tri skupine kategorija: 'Multi-market' – za kampanje koje se provode u dvije ili više europskih zemalja, 'Positive Change' – za kampanje koje se provode u jednoj zemlji te se zalažu za veće dobro i 'Best of Europe' – za kampanje koje su 2022. osvojile nagradu Gold/Grand Effie na nacionalnom natjecanju, a među kojima je 'Oš i Effie stavit u nos?'.

O rezultatima Meralysa

Meralys se već neko vrijeme nalazi na vodećoj poziciji unutar kategorije nazalnih dekongestiva s 36 posto tržišnog udjela u prvih devet mjeseci 2023. te trostruko bržim rastom od kategorije.