NOVA AKVIZICIJA

MOL preuzeo ENI-eve benzinske u Mađarskoj

01.08.2016 u 14:05

Bionic
Reading

MOL Grupa je u ponedjeljak dovršila preuzimanje kompanije ENI Hungaria koja pod svojim upravljanjem ima 173 Agipove benzinske postaje u Mađarskoj te veleprodaju na istome tržištu. S ovom akvizicijom maloprodajnu mrežu MOL Grupe čini više od 2000 benzinskih postaja u deset zemalja srednjoistočne Europe

Nakon ove akvizicije MOL-ova maloprodajna mreža povećana je na više od 500 benzinskih postaja na teritoriju Mađarske. Najnovije proširenje maloprodajne mreže povećava prisutnost MOL Grupe na lokacijama gdje je konkurencija ograničena i poboljšava pristup potrošačima na dobro pozicioniranim lokacijama u Budimpešti te na autocestama. Kroz integraciju svoje maloprodajne mreže MOL će ostvariti značajan sinergijski efekt maloprodaje i veleprodaje te optimizirati troškove.

Ferenc Horváth, izvršni potpredsjednik Grupe za downstream, tim je povodom izjavio: 'Zaključivši ovu akviziciju dodatno smo proširili tržište za svoje rafinerije te osigurali veći profit svojih prodajnih aktivnosti. Akvizicija i integracija oko 450 benzinskih postaja u SIE u posljednje dvije godine vodi nas sve bliže ostvarenju našeg strateškog cilja do 2017., a to je povećanje količine prodanog benzina za više od 25 posto. Nadalje, zahvaljujući regionalnom širenju sada imamo više od milijun potrošača dnevno i namjera nam je svoja prodajna mjesta sve više koristiti za pružanje novih usluga, nevezanih uz prodaju goriva.'

Nakon kupnje ENI Hungaria, MOL Grupa uskladit će vizualni identitet sadašnjih Agipovih postaja s brendom MOL-a, i to prema najnovijim standardima koji uključuju i Fresh Corner koncept (prvenstveno kavu, svježe pripremljenu hranu te svakodnevne namirnice).

U protekle dvije godine, MOL Grupa kupila je oko 450 benzinskih postaja na području srednjoistočne Europe te sada upravlja maloprodajnom mrežom s više od 2000 postaja. Grupa je 2015. godine dovršila akviziciju ENI-jeve distribucije u Češkoj, Slovačkoj i Rumunjskoj (uz izuzetak veleprodaje maziva pod brendom ENI) te preuzela poslovanje Lukoila u Češkoj.

Posljednja akvizicija Grupe, u lipnju 2016., bila je ENI-jeva distribucija u Sloveniji. Kroz sve te akvizicije MOL je dodatno ojačao svoju poziciju tržišnoga lidera u Mađarskoj i Slovačkoj, postao je vlasnikom druge po veličini maloprodajne mreže u Češkoj, treće po veličini maloprodajne mreže u Rumunjskoj te učvrstio status trećeg vodećeg dobavljača na slovenskome tržištu.