Projekt 'Get a fruit – Uzmi voće', koji su pokrenula udruženja proizvođača voća AISAC iz Grčke i FRUCTPROD iz Rumunjske, uspješno je realiziran i u Hrvatskoj od 4. do 10. srpnja 2021. Cilj projekta, financiranog sredstvima Europske unije, je potaknuti konzumaciju svježeg voća u svakodnevnoj prehrani te uvjeriti u sigurnost konzumacije europskog voća u skladu s integriranim pristupom Europske unije koji ima za cilj osigurati visoku razinu sigurnosti u prehrani
U okviru kampanje, u sedam zagrebačkih kvartova, održane su kazališne predstave 'Voće nam se vratilo' koje su izveli mladi glumci Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu i koje su oduševile više od pet tisuća malih Zagrepčanki i Zagrepčana, njihovih roditelja te baka i djedova. Istovremeno, na istim je lokacijama podijeljeno više od 2 tone svježih bresaka i trešanja koje su osigurali inicijatori projekta, priopćili su iz projekta 'Get a fruit'.
Prema dostupnim podacima Eurostata, stanovnici Hrvatske se u potrošnji voća nalaze pri dnu ljestvice zemalja EU te su ovakve kampanje važne i korisne u osvješćivanju građana o zdravstvenim koristima svježeg voća u prehrani.
Porukom 'Lako je, ukusno je, europsko je', kampanja razvija izravan odnos s potrošačima i potiče na kušanje ukusnog europskog svježeg voća. Posebno pritom nastoji približiti koristi svježeg voća najmlađima, kako bi ono postalo dio njihove svakodnevne prehrane, jer se pravilne prehrambene navike kod djece stvaraju u ranom djetinjstvu.