Društveno-mrežni profili u današnje vrijeme gotovo su u potpunosti zamijenili dojučerašnje Službe za korisnike, odnosno Odjele za reklamacije, pa bila tvrtka na društvenim mrežama ili ne, korisnici će o njoj i njenim propustima u online prostoru svejedno komunicirati
Zbog svega rečenog, društvene mreže danas smatraju se ključnom točkom susreta kompanije s korisnicima i prvom crtom obrane kada je riječ o izgradnji ili očuvanju ugleda tvrtke.
Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.
Mirakul Edukacijski centar, 1. i 2. lipnja održat će dvodnevni seminar na temu 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' na kojemu će polaznici naučiti kako nastupiti na društvenim mrežama, kako izraditi zaokruženu strategiju nastupa svoje tvrtke te kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Samo neke od tema koje će se proći na seminaru su: Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama, Kako razlikovati lažne natječaje (‘navlakuše’) od pravih, Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu, Neuspješna strategija – odustati ili ustrajati?, Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije, Kako kreirati uspješan sadržaj i sl.
Za one koji se žele upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podacima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice Mirakul Edukacijski centar 29. i 30. lipnja organizira još jedan dvodnevni seminar na temu 'Napredno korištenje društvenih mreža'.
Na seminaru će se polaznici upoznati s content marketingom, pogreškama u nastupu na društvenim mrežama, mobilnim planom, Facebook Insights, osmišljavanjem i kreiranje Facebook oglasa, praćenjem i optimiziranjem Facebook oglasnih kampanja i sl.
Voditeljice oba dvodnevna seminara u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra su Ana Penović (suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije u Hrvatskoj) i Danela Žagar (stručnjakinja za vođenje klijenata, osmišljavanje marketinških strategija i upravljanje nastupima klijenata na društvenim mrežama).
Seminari i radionice održavaju se u Plaza Event Centru, Slavonska avenija 6, Zagreb.
Sve dodatne informacije o seminarima možete pronaći na web stranicama:
www.mirakul.hr/seminari/strategija-nastupa-na-drustvenim-mrezama-1
www.mirakul.hr/seminari/napredno-koristenje-drustvenih-mreza-zagreb