U skoroj budućnosti ne možemo očekivati niže cestarine, rekao je za 'Dnevnik 3' Hrvatske televizije Zlatko Komadina, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, odbacivši i mogućnost uvođenja vinjeta, jer bi time posao izgubilo oko 900 ljudi koji trenutno rade na naplatnim kućicama
'Koncesija autocesta pitanje je javnih financija. Riječ je o tome treba li državi novac od prodaje imovine, odnosno davanjem imovine na neko vrijeme u koncesiju nekom drugom', rekao je Komadina gostujući u 'Dnevniku 3' HTV-a.
U vezi s uvođenjem vinjeta Komadina je kazao da to nije samo prometno već i socijalno pitanje. 'Oko 900 ljudi radi na naplatnim kućicama, što bi bilo oko 900 otkaza. Osim toga, vinjete su dosta nepravedan sustav - ako rijetko putujete, preskupo ste ih platili, a ako često putujete, onda su vam povoljne', kazao je Komadina.
Ministar prometa je najavio da će o davanju cesta u koncesije odlučivati u 'trojnom ugovoru' s ministarstvima gospodarstva i financija, upozorivši još jednom da su i HAC i Autocesta Rijeka - Zagreb (ARZ) u katastrofalnom financijskom stanju.
Komadina je najavio i restrukturiranje HŽ-a, jer Hrvatsku na to tjeraju europska pravila o liberalizaciji tržišta. 'Prema pravilima EU, HŽ Infrastrukturu morate izuzeti, no želim da to bude što više naš HŽ, a manje neki drugi, s vlakovima drugih zemalja', naglasio je ministar.
Na upit zna li se kojom će trasom ići autocesta do Dubrovnika, sjevernom ili južnom, Komadina je kazao da je sve stvar dogovora sa susjednom državom.