Slovenci ne moraju strahovati za svoje brandove preuzme li Agrokor slovenski maloprodajni lanac Mercator, poručila je izvršna potpredsjednica Todorićevog koncerna Ljerka Puljić
Iako je novinare u srijedu Agrokor pozvao radi predstavljanja Brandscore istraživanja, prema kojemu Todorićev koncern drži trećinu najjačih brandova u zemlji, sve okupljene najviše je zanimala 'zabranjena tema' - preuzimanje slovenskog Mercatora.
No službenu potvrdu o tome da su predali ponudu za kupnju 50 posto dionica Mercatora u Agrokoru još uvijek ne žele dati. Ljerku Puljić, izvršnu potpredsjednicu Agrokora, zato smo upitali razumije li strah slovenske javnosti od favoriziranja Agrokorovih proizvoda na štetu slovenskih preuzmu li Mercator?
'Nema straha za slovenske brandove. Mi u Agrokoru poštujemo poziciju branda na domaćem tržištu. Tako u Hrvatskoj poštujemo Franck i Kraš i dajemo im adekvatan prostor u Konzumu, u Idei dominiraju srpski brandovi i tamo Knjaz Miloš ima prednost pred Janom, a vi novinari, kad god hoćete, to možete provjeriti', kazala je Puljić.
Na pitanje hoće li ispuniti Hanfine zahtjeve i objaviti ponudu za preuzimanje Belja, što bi ih moglo koštati neočekivanih 800 milijuna kuna, Puljić je kazala: 'Još razgovaramo o tome i nadamo se pozitivnom rješenju. No nećemo komunicirati s Hanfom putem medija.'