Nestle Adriatic u prvih je šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvario rast prodaje od oko 5 posto u odnosu na lani, a do kraja godine vjeruje da može premašiti lanjski rast od 7 posto, kazao je Hini u četvrtak generalni direktor Nestlea za Hrvatsku Miljenko Vaić
Izdvojivši Hrvatsku kao jedno od jačih Nestleovih tržišta u regiji, Vaić je na panelu u povodu 150. godišnjice osnivanja Nestlea rekao da je najveći posao te tvrtke u Hrvatskoj kava, a tu je i tržišni udjel od oko 33 posto u zamjenskim formulama za dojenje, kao i dobra potražnja kakao napitaka, juha i začina.
Kompaniju Nestle u Švicarskoj je 1867. osnovao njemački farmaceut Henri Nestlé stvorivši specijalno mlijeko za dojenčad, što je u to vrijeme bila velika inovacija, rekla je regionalna direktorica Nestle Adriatica Yana Mikhailova.
Ona ističe da je oko pet tisuća ljudi zaposleno u Nestleovu sektoru istraživanja i razvoja, u koji je lani uloženo više od 1,6 milijardi švicarskih franaka.
Svakoga se dana, kako je kazala, u svijetu proda milijarda komada Nestleovih proizvoda, kojih ukupno ima oko 10 tisuća raspoređenih u dvije tisuće brendova.
U svijetu Nestle zapošljava 335 tisuća ljudi, prodaje proizvode u 189 zemalja i ima 436 tvornica.