Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je da mu je neto dobit u 2019. skočila za 24 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 12,6 milijardi franaka, što se ponajviše zahvaljuje prodaji poslovanja s njegom kože. Nestle je, naime, prodao odjel za njegu kože za 10,2 milijarde franaka švedskim i kanadskim, te investitorima iz Abu Dabija, u sklopu kontinuiranih nastojanja da se fokusira na proizvode koji više obećavaju u temeljnom poslovanju s hranom i pićima.
Prihodi kompanije porasli su, pak, lani 1,2 posto, na 92,6 milijardi franaka, pokazuje poslovno izvješće te švicarske kompanije, objavljeno u četvrtak..
Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja podružnica, uvećani su 3,5 posto, najviše od 2015. godine.
Dobri rezultati u poslovanju s proizvodima za kućne ljubimce i s kavom pomogli su ubrzati taj rast, uz dodatni pozitivan utjecaj Starbucksovih proizvoda, koje je Nestle ovlašten prodavati u supermarketima.
Tome valja dodati i dvoznamenkasti rast prodaje vegetarijanske i hrane na biljnoj osnovi, s udjelom u ukupnim prihodima od gotovo 200 milijuna franaka.
Nestle je priopćio da ove godine očekuje još snažniji rast, ne iznoseći brojčane procjene o mogućem utjecaju epidemije koronavirusa u Kini i drugim zemljama na poslovne rezultate.