PRVO POLUGODIŠTE

Neto dobit AD Plastik grupe porasla za 45 posto

31.07.2018 u 12:40

Bionic
Reading

AD Plastik Grupa u prvom je polugodištu 2018. ostvarila neto dobit od 56,3 milijuna kuna, što je za 44,7 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, dok neto dobit u matičnom društvu AD Plastik iznosi 51,99 milijuna kuna i veća je 81,3 posto, pokazuje financijsko izvješće te tvrtke objavljeno u utorak

U tom su razdoblju poslovni prihodi Grupe iznosili 634,7 milijuna kuna ili 19,5 posto više. Pritom su prihodi od prodaje Grupe u prvom su polugodištu rasli više od 20 posto, na 626,1 milijun kuna.

U komentaru predsjednika Uprave Marinka Došena među ostalim se navodi kako rezultati za prvih šest mjeseci pokazuju daljnje unaprjeđenje poslovne efikasnosti i poboljšanja financijske pozicije.

"U drugom tromjesečju ove godine dogovorili smo nove poslove za europsko i rusko tržište, ukupne vrijednosti veće od 35 milijuna eura, što nam je dodatni razlog za zadovoljstvo", kazao je Došen te dodao kako će ovu godinu u poslovanju primarno obilježiti realizacija novih projekata koji će u srednjoročnom razdoblju osigurati nastavak ostvarenja dobrih rezultata i daljnji rast prihoda.

"Rusko tržište se oporavlja, a kontinuirano raste i prodaja automobila na europskom tržištu, što se najbolje očituje kroz povećanje narudžbi naših kupaca i sklapanje novih poslova", ističe Došen.

Zagreb Auto Show 2018
  • Zagreb Auto Show 2018
  • Zagreb Auto Show 2018
  • Zagreb Auto Show 2018
  • Zagreb Auto Show 2018
  • Zagreb Auto Show 2018
    +29
Zagreb Auto Show 2018 Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Podsjetio je i kako su u srpnju postali stopostotni vlasnici kompanije Tisza Automotive d.o.o., jedne od vodećih proizvođača plastičnih komponenti za autoindustriju u Mađarskoj. "Na taj način ostvarujemo ključne ciljeve naše strategije rasta i srednjoročnog plana razvoja", kaže Došen u izvješću.

Matično društvo AD Plastik d.d. u tom je razdoblju imalo poslovne prihode od 497,2 milijuna kuna ili 24 posto više. Porasli su mu i prihodi od prodaje, za gotovo 24 posto, na 488,8 milijuna kuna.