Kraš grupa je u prvom polugodištu ostvarila neto dobit od 21,9 milijuna kuna, što je rast od 8,6 milijuna kuna ili 64,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuje konsolidirano financijsko izvješće Kraša objavljeno u srijedu
Konsolidirani prihodi grupe dosegnuli su 488,2 milijuna kuna, što je za 30,4 milijuna kuna ili 6,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Pritom su prihodi od prodaje bili 481,4 milijuna kuna, od čega su na domaćem tržištu porasli 15,8 posto, na 257,7 milijuna kuna, a na inozemnom za 9,1 posto, na 220 milijuna kuna.
Iz Kraša navode kako je ukupan obujam prodaje povećan za 10,9 posto, odnosno za 1.695 tona u odnosu na isto razdoblje lani te iznosi 17.278 tona. Na domaćem tržištu ostvaren je količinski rast prodaje od 9,2 posto, dok je izvoz uvećan za 12,8 posto, pri čemu su "na gotovo svim značajnijim izvoznim tržištima ostvareni bolji prodajni rezultati u odnosu na prethodnu godinu usprkos nastavku pandemije covid-19 i ekonomskih posljedica koje prate tu krizu".
Gledano po kategorijama, najveći rast prodaje ostvaren je u grupi kakao proizvoda, za 18,2 posto, koji je i generator rasta prihoda od prodaje, navodi se u izvješću. Bombonska grupa je ostvarila rast od 13,9 posto, a grupa keksa i vafla od 8,1 posto.
U izvješću se navodi i kako je od početka 2021. na dijelu tržišta regije napravljen zaokret u poslovanju koje je nastavljeno po novom modelu suradnje s jednim distributerom što donosi dublju distribuciju, veću kvalitetu izlaganja u maloprodaji i manji poslovni rizik za Kraš.
Ukupni rashodi Kraš grupe u prvom su polugodištu porasli za 4,2 posto, na 461,1 milijun kuna.
„Poslovanje u neizvjesnim uvjetima pandemije poseban je izazov, a ostvarenje značajnih uspjeha u poslovanju i rasta u svim kategorijama unatoč teškim okolnostima predstavlja i osobito zadovoljstvo. Za naše rezultate ključan je ponajprije doprinos svih zaposlenica i zaposlenika čitave Kraš grupe, na kojem im zahvaljujem", poručio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Kraša. Dodao je da su imperativi njihova poslovanja i dalje povećanje konkurentnosti na domaćem i stranom tržištu, unaprjeđenje proizvodnje i zadovoljstvo krajnjih potrošača, radnika i dioničara.