Što se promijenilo na hrvatskom tržištu nekretnina u zadnjih godinu dana i kako savladati izazove za uspješnije buduće poslovanje te koji su svjetski trendovi u trgovanju nekretninama i nužne promjene zbog zahtjeva mlađih generacija neke su od tema na nadolazećoj New Link konferenciji u Zagrebu
Treće izdanje jednog od najznačajnijih regionalnih skupova stručnjaka za nekretnine prvi put u Hrvatsku donosi i najbolje prakse iz Sjedinjenih Američkih Država, odnosno iz New Yorka kao jednog od najvećih i najrazvijenijih tržišta u svijetu. Naime, predavači na cjelodnevnom događaju bit će, između ostalog, predstavnici Corcoran Grupe, kompanije koja je lider u 'Velikoj jabuci' s godišnjom prodajom nekretnina u vrijednosti od 21 milijarde dolara i 700 milijuna dolara većom prodajom od prvog konkurenta.
'Okupljeni predstavnici iz područja trgovanja nekretninama, arhitekture i urbanizma te povezanih gospodarskih grana moći će čuti manje poznate faktore koji utječu na potražnju za nekretninama, a gosti iz New Yorka otkrit će nam najuspješnije formule pristupa kupcu, takozvani 'customer centric approach' te kako ispuniti potrebe klijenta', najavljuje Sanda Soptija Šiljak, izvršna direktorica u Njuškalu, organizatoru događaja koji će i ove godine iskoristiti konferencijske prednosti Muzeja za suvremenu umjetnost u Zagrebu za stručna predavanja.
Na Njuškalu, kao najvećoj hrvatskoj digitalnoj marketplace platformi, stotine kupaca i prodavatelja svakodnevno trguje nekretninama, a takva baza vjernih korisnika omogućava analizu velikih podataka i praćenje potrošačkih navika. Kao tržišni lider, Njuškalo je stoga vjeran partner svim stručnjacima iz područja posredovanja nekretninama i srodnih gospodarskih grana te će 4. listopada u MSU-u ponovno povezati ključne igrače, a sa stručnim temama i raspravama potaknuti ih na brži razvoj.
' Da bi postao i ostao najbolji na trgovac na nekretninskom tržištu moraš poznavati tržište, pratiti što se događa u industriji, među ključnim dionicima i konkurencijom, ali imati i snažnu osobnost, koja je agresivna i juri prema cilju bez kočnica. U Corcoranu razvijamo takav tim koji će s klijentom biti od prvog do zadnjeg dana, sve dok se ne usele, odnosno isele. Sve rješavamo za naše kupce i prodavače nekretnina, od pravnih pitanja do usluga selidbe i čišćenja', pojašnjava Brian Meier, osnivač i glavni direktor Meier tima u Corcoran Grupi, zašto se nazivaju više od full service agencije za nekretnine.
Meier, kao jedan od najpoznatijih i najboljih agenata u New Yorku, ujedno naglašava kako smatra da su društvene mreže, ponajprije Instagram, novi najveći kanal za komunikaciju s potencijalnim kupcima i prodavačima.
New Link će također posjetiteljima otkriti povezanost između kulture življenja u gradovima i tržišta nekretnina u njima, razjasniti trend održivog načina života i koje nas promjene očekuju te kuda idu najrazvijeniji gradovi koji prate 'sustainable' filozofiju, a prvi put će se osvrnuti i na turizam u kontekstu nekretninskog tržišta.