Neb Chupin, suvlasnik tvrtke Dalmatia Import Group/Hermes International, obratio se javnosti pismom u kojemu negira da je Srđanu Mladiniću i tvrtki SMS ukrao brend džema od smokava na američkom tržištu, kako se pisalo u nekim hrvatskim medijima
Chupin piše kako su Dalmatia Import Group i SMS započeli su suradnju 1998. godine, na način da su prvo bili jedini distributeri SMS-ovih proizvoda (poput maslina i maslinovog ulja) na američkom tržištu koje su gradili godinama ranije kroz distribuciju drugih hrvatskih proizvoda, prvenstveno američkim trgovinama u kojima kupuju Amerikanci, a ne etničkim trgovinama u kojima se većinom prodaju proizvodi iz Hrvatske te u kojima kupuju tamošnji Hrvati.
'Zbog jake konkurencije odlučili smo američkom tržištu ponuditi proizvod koji drugi nemaju. Stoga smo prišli SMS-u kao svom partneru i predložili im da za nas krenu s proizvodnjom džema od smokava, proizvoda koji smo kušali kod mog dide u Vodicama i kod nekoliko domaćica na Hvaru. Nakon dosta korektura boje, konzistencije i okusa došli smo do proizvoda koji smo prihvatili za naše kupce. Ovaj se džem na američkom tržištu prodavao pod brendom Dalmatia koji je razvila upravo Dalmatia Import Group', piše Chupin.
Početkom 2006. godine SMS je raskinuo ugovor s Dalmatia Import Groupom i pokušao samostalan proboj na američko tržište. Tako su oni ostali bez proizvoda pred svojim kupcima te su osnovali tvrtku Hermes International, koja je u narednih šest mjeseci vlastitom tehnologijom krenula u proizvodnju novog džema od smokava i po vlastitom receptu.
Zavod za intelektualno vlasništvo potvrdio je da je Dalmatia Imports Group vlasnik brenda Dalmatia i autorskih prava na pripadajuće etikete na proizvodima.
Chupin tvrdi da je njihov proizvod Dalmatia Fig Spread danas među najpopularnijim hrvatskim proizvodima u SAD-u, prisutan je u više od 20.000 trgovina, od supermarketa do najekskluzivnijih dućana, te da je osvojio nekoliko američkih gastro-nagrada.
Uspjeh džema od smokava u SAD-u potaknuo ih je da isti proizvod ponude i ovdašnjem tržištu te se on u Hrvatskoj prodaje od kraja 2008. godine pod imenom Dida Boža.
'Okus našeg džema se razlikuje od onog što je proizvodio SMS i po našem je mišljenju naš proizvod puno bolji, što nam dokazuju svakodnevne pohvale naših distributera, nagrade i analiza naših kupaca u Hrvatskoj i SAD-u. S tehnološke strane, ne znam koliko je naš proizvod različit od SMS-ovog, jer nam SMS-ov recept nije poznat. Bitno je naglasiti i da mi u svojoj paleti proizvoda imamo više vrsta džemova i namaza, od kojih neke SMS uopće nema u ponudi', zaključio je Chupin.