Njemački div sportske odjeće Adidas izvijestio je u srijedu da je u 2020. godini zabilježio pad prihoda i dobiti zbog pandemije koronavirusa, a kao svijetlu točku izdvojili su skok prodaje putem interneta.
Adidasovi su prihodi prošle godine pali 16 posto, na 19,8 milijardi eura. Operativna dobit potonula je 78 posto, na 429 milijuna eura.
U cijeloj prošloj godini, koju je obilježila pandemija koronavirusa, izdvajao se snažan rast prihoda od internetske prodaje, za 53 posto kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva, na više od četiri milijarde eura, ističu u kompaniji.
Internetska prodaja sada čini petinu Adidasovih ukupnih prihoda, navode.
U ovoj godini tvrtka očekuje rast ukupnih prihoda za 15 do 19 posto.
Nakon najave prodaje, Adidas je danas izvijestio da je isključio posrnuli američki brend Reebok iz poslovnih rezultata. Pojedinosti će biti objavljene tokom dana, na konferenciji za novinare, na kojoj će izvršni direktor Kasper Rorsted predstaviti stratešku reorganizaciju kompanije.
Podaci objavljeni u srijedu pokazuju da bi prodaja Reeboka trebala stajati Adidas oko 200 milijuna eura.
Sredinom veljače Adidas je izvijestio da će se usredotočiti na jačanje položaja temeljne marke Adidas na globalnom tržištu.
U proteklih mjesec dana puno se špekuliralo tko bi mogao kupiti posrnuli američki brend, ali zasada nije objavljeno nijedno ime, napominje agencija dpa.