Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je u utorak da bi mogao prodati ili izdvojiti u zasebnu tvrtku marku Reebok, signaliziravši popuštanje ulagačima koji su upozoravali na slabe rezultate američke tvrtke u proteklim godinama
Adidas je odlučio krenuti u prodaju Reeboka u sklopu petogodišnje strategije koju će predstaviti 10. ožujka, paralelno s poslovnim izvješćem za 2020. godinu.
U poslovnom izvješću za prvo ovogodišnje tromjesečje Reebok će biti označen kao prekinut dio Adidasovog poslovanja.
"Reebok i Adidas moći će znatno bolje ostvariti svoj potencijal rasta neovisno jedan o drugome", naveo je izvršni direktor Kasper Rorsted u priopćenju.
Anonimni izvor u bankarskim krugovima rekao je da bi Reebok mogao biti prodan za oko milijardu eura.
Adidas je kupio Reebok 2006. godine za 3,8 milijardi američkih dolara, ali su investitori od njih opetovano tražili da ga se riješe, ukazujući na slabe poslovne rezultate.
U trećem tromjesečju prošle godine Reebokovi su prihodi pali sedam posto, na 403 milijuna eura, nakon 44-postotnog pada u prethodna tri mjeseca.
U 2019. Adidas je otpisao gotovo polovinu Reebokove vrijednosti u odnosu na godinu ranije, spustivši je na 842 milijuna eura.
Njemačka je tvrtka u međuvremenu uspjela ublažiti Nikeovu dominaciju u SAD-u, oslanjajući se na vlastiti brend i na suradnju sa slavnima, poput Kanyea Westa, Beyonce i Pharrella Williamsa.
U studenome Adidas je objavio da očekuje pad prihoda u 2020. budući da je opetovano uvođenje mjera zatvaranja u Europi neutraliziralo oporavak u Kini i snažnu potražnju za opremom za trčanje i proizvodima koje je dizajnirala Beyonce.