Njuškalo je u 2018. godini je ostvarilo gotovo 65 milijuna kuna prihoda, što je 16 posto više nego u 2017., dok je dobit prije oporezivanja dosegnula 11,2 milijuna kuna ili 18 posto više, izvijestili su u srijedu iz te kompanije
"U strategiji do 2020. imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Ponosni smo na dosadašnje rezultate i osjetan porast prihoda i profita koji pokazuju kako ništa nije prepušteno slučaju, već iza toga stoje kvalitetan rad, inovacije i dobar kolektiv, a upravo je ulaganje u zaposlenike već više od deset godina u našem primarnom fokusu", poručila je glavna izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak.
Naglasivši da je veza između financijskog uspjeha i zadovoljstva zaposlenika neraskidiva, Soptija Šiljak dodaje da su stalna edukacija i prepoznavanje kreativnosti zaposlenika doveli do toga da Njuškalo prvi na tržište uvodi trendove i inovacije, zbog kojih su i postali, po njenoj ocjeni, jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći 'marketplace'.
"Njuškalo se lani upisalo i na kartu globalnih inovativnih kompanija, zahvaljujući funkcionalnosti foto-prepoznavanja, koja je dio Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima. Radi se o jedinstvenom rješenju u svijetu koje korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju", kažu iz te tvrtke, napominjući da su tu funkcionalnost temeljem strojnog učenja razvili zaposlenici Njuškala, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot.
Iznose i podatak da je na Njuškalovoj platformi više od 1.400 kategorija oglasa te da imaju više od 1,4 milijuna vjernih korisnika i više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno. Mrežnu stranicu posjećuje više od 50 posto internetske populacije u Hrvatskoj, a Njuškalo aplikacija do sada je preuzeta 780 tisuća puta, navodi se u priopćenju.