Turistička tvrtka Plava laguna danas je u hotelu Laguna Molindrio predstavila novi korporativni identitet, na kojem se radilo više od godinu dana
Proces izgradnje novog brenda i korporativnog imidža proveden je u suradnji s međunarodnom agencijom McCann Erickson, a nova brending arhitektura osmišljena je na temelju pomnog istraživanja i ispitivanja preferencija gostiju.
Kako je istaknuo član uprave Plave lagune Neven Staver, naziv kompanije će se i dalje koristiti u poslovanju, no uvodi se 'ambrela' brand Laguna Poreč, koji će se koristiti u komunikaciji prema gostima. Novi glavni brand Laguna Poreč objedinjuje dva podbrenda Zelenu i Plavu lagunu te je komunikacijski povezan s resortom Materada.
'Tijekom svog postojanja, Plava laguna je doživjela niz razvojnih faza i organizacijskih promjena, a sada je došlo vrijeme da ponovno osvježimo svoj identitet, nastojeći pritom i dalje promovirati Poreč kao svjetski poznatu destinaciju', kazao je Neven Staver, napomenuvši da je 85 posto gostiju odgovorilo da pri promišljanju odmora najprije odabiru destinaciju
'Naša nova brand arhitektura i novi vizualni identitet ne predstavljaju samo sinergiju naših brandova, nego njima također jačamo promociju naše destinacije jer je upravo Poreč naša najsnažnija kompetitivna prednost. Destinacija u kojoj poslujemo je naše jedinstveno obilježje, ono što nas čini originalnima među svim ostalim resortima u svijetu', istaknuo je Staver
Novi krovni brand Laguna Poreč, oslanja se na prednosti dobro poznatog imena destinacije, a svaki će resort komunicirati prema svojem pozicioniranju, pa tako Plava laguna nudi opuštanje i miran odmor u prekrasnom prirodnom okruženju uz more, a Zelena laguna iskustvo i aktivan odmor na pomno uređenim plažama s zadivljujućim prirodnim pejzažima, dok će objekti sjeverno od Poreča biti organizirani pod imenom Naselje Materada čija ponuda uključuje ugodan odmor uz lijepe i dobro očuvane plaže u neposrednoj blizini porečkog starog grada.
Osim nove brand arhitekture, s naglašenijom orijentacijom ka destinaciji i resortima, predstavljen je i novi korporativni logo, čije boje naglašavaju glavne čimbenike koje gosti traže: prekrasnu prirodu, sunce i čisto more, a kako je istaknuo senior art direktor Marko Erben iz McCann Ericksona, ujedno sugerira kvalitetu, suvremenost, jedinstvenost i atraktivnost te je kao takav bio i najbolje prihvaćen među anketiranim gostima.
U skladu s novim modernim imidžom kompanije, potpuno su redizajnirane web stranica kompanije, koje su već u upotrebi, a osmišljen je i maskota simpatičnog delfina s nazivom Lagunino
Prema riječima Stavera, u novi korporativni identitet uloženo je 2,5 milijuna kuna, a kako je istaknuo dovršen je Master plan Zelene lagune te se u suradnji s Općinom Funtana radi Urbanistički plan.
'Kompanija nema dugoročnih i kratkoročnih obaveza, što znači da nesmetano može planirati svoj razvoj', naglasio je tijekom prezentacije član uprave Neven Staver, napomenuvši kako kompanija konstantno unapređuje kvalitetu smještaja, pa tako za razliku od 2001, danas više od 30 posto kapaciteta u čvrstim objektima ima četiri zvjezdice, a nakon predstojeće rekonstrukcije hotela Parentium na četiri plus zvjezdice, računaju da će se udio visokokvalitetnog smještaja u toj sferi povećati na 37 posto. Također, kompanija koja 2001. nije imala nijednu kampersku parcelu na kvalitativnoj razini četiri zvjezdice, danas ih ima čak 72,6 posto, a za sljedeću sezonu u planu je i 'podizanje' kampa Zelena laguna na četiri zvjezdice, čime bi se postotak visoke razine kvalitete kamp-smještaja popeo na 94 posto.