Nije trebalo dugo čekati na reakciju 24sata na odluku Milanovićeve Vlade prema kojoj novine s manje od 25.000 riječi plaćaju veći porez
Bez obzira na mnogo buke, prigovora izdavača i oporbe, Sabor je prije dva tjedna usvojio izmjenu zakona o PDV-u. Kao jamstvo kvalitete novina poslužilo je brojanje riječi, čime je naša zemlja prepuna apsurda obogaćena još jednom birokratskom smicalicom. Za dnevne novine koje objavljuju autorske tekstove s najmanje 25 tisuća riječi, snižena je stopa PDV-a na pet umjesto 10 posto.
Jutros su u Zagrebu osvanuli plakati 24sata, novine u vlasništvu austrijske Styrije, na koju je ciljao novi zakon, sa slikom pijetla i pratećim sloganom: 'Od sada s više od 25.000 riječi!', a u uglu u logotipu posuđenom od SDP-ova Plana 21 piše: 'Jer je Zoki to tražio!'. Izgubljeni u brojkama, Milanovićevi su se poreznici preračunali, a glavna će meta ostati – promašena. Veći bi porez tako na kraju mogli plaćati Poslovni dnevnik ili Sportske novosti.