u suradnji s Eurowingsom

Osječka Zračna luka uvodi novu liniju prema Kölnu

03.05.2018 u 16:52

Bionic
Reading

S osječke zračne luke će početkom srpnja krenuti nova linija prema njemačkom gradu Kölnu, dok će ljetna linija prema Stuttgartu postati cjelogodišnja, a nastavljaju se i izravne ljetne linije prema Dubrovniku i Splitu, najavljeno je u četvrtak nakon sastanka čelnika Zračne luke Osijek s osječko-baranjskim županom Ivanom Anušićem

Direktor Zračne luke Davor Forgić kazao je kako se od 1. srpnja uvodi nova linija prema Kölnu, a prometovat će dva puta tjedno, srijedom i nedjeljom, i to zrakoplovom Airbus 319, kapaciteta 150 putnika.

Ta nova linija ide u suradnji sa zrakoplovnom tvrtkom Eurowings, s kojom se i do sada surađivalo pri uspostavi linije prema Stuttgartu.

Forgić je izvijestio kako će se nastaviti i izravne ljetne linije prema Dubrovniku i Splitu, u suradnji s tvrtkama Trade Air i Croatia Airlines.

Župan Anušić kazao je kako su županija i Grad Osijek, kao suvlasnici Zračne luke, koja je u većinskom vlasništvu države, donijeli odluku o povećanju sredstava s kojim financiraju tu tvrtku, jer žele bolju, kvalitetniju i funkcionalniju Zračnu luku.

Županija ove godine izdvaja 400 tisuća kuna za financiranje zračne luke i vjerovatno će, nakon idućeg rebalansa, kada se napravi uvid u stanje ostalih financija i dinamiku punjenja proračuna, do kraja godine ponoviti taj iznos te osigurati još 400 tisuća kuna, najavio je.

Dodaje kako bi grad Osijek trebao povećati izdvajanja te da su takva i obećanja gradonačelnika Ivana Vrkića.

Avion CA
  • Inflight
  • Marama CA
  • Pozivnica CA
  • Rep CA
  • Tkanine CA
Otvorenje izložbe 25 godina dizajna i fotografije u Croatia Airlinesu Izvor: Promo fotografije / Autor: Croatia Airlines

Inače, Zračna Luka Osijek u većinskom je vlasništvu države, koja ima udio od 55 posto, udio Grada Osijeka je 25 posto, a Osječko-baranjske županije 20 posto. 

Zračna luka Osijek je najbitniji i najvažniji infrastrukturni objekt ne samo za ovu županiju, već i možda na cijelom istoku Hrvatske i to je nešto što možemo puno bolje i kvalitetnije iskoristiti, jer ona, zbog raznih okolnosti, ne funkcionira u punom kapacitetu, kazao je Anušić. 

Cilj je zračnu luku staviti u funkciju putnika i cargo prometa te u funkciju maksimalne iskoristivosti, što u ovom trenutku nije, rekao je Anušić.