Istraživanja predviđaju da će se do 2020. godine količina podataka koji se razmjenjuju samo preko mobilnih uređaja povećati za čak 14 puta – a taj podatak bio je i jedan od glavnih razloga poduzetniku Emilu Paviću da pokrene marketinšku agenciju SalesMaster koja po prvi puta na našem tržištu spaja prodajni konzalting i digitalni marketing
Emil Pavić, inače je stručnjak za područje pripreme, vođenja prodajnih razgovora i zaključivanja prodaje, koji se zadnjih 15 godina bavi coachingom i održavanjem seminara u vezi zaključivanja prodaje, dogovaranja prodajnih sastanaka a ovako objašnjava pokretanje te vrste agencije:
'Današnja prodaja uglavnom je orijentirana na kupca s kojim se komunicira preko različitih kanala, ali još uvijek je naglasak na osobnom pristupu prodaji. Količina informacija koja se svakodnevno događa u digitalnom svijetu povećava se velikom brzinom i ako se ubrzani rast nastavi ovim tempom, velik broj tvrtki nažalost neće se moći nositi sa stranom konkurencijom jer će se suočiti sa dva neizbježna scenarija: digitalizirati prodaju i zanemariti osobni pristup ili zadržati osobni pristup i izgubiti tržišni udio. Zbog toga smo htjeli na hrvatsko tržište uvesti nešto novo, a to je spoj i jednog i drugog pristupa u jedinstveni koncept koji podiže prodaju', pojašnjava Emil Pavić.
Tvrtka SalesMaster, ističe, koristi suvremeni holistički pristup poboljšanja prodaje, i to prodajnim savjetima i seminarima, coachingom prodajnog osoblja, izradom i realizacijom prodajne strategije putem digitalnih medija itd.