SAP u Kaptol Boutique Cinema u četvrtak organizira SAP Hybris Day 2017. Na njemu će domaći i međunarodni stručnjaci razgovarati o najnovijim trendovima te korištenju tehnologija u marketingu. Chatbotovi i inovacije tvrtke SAP bit će ključne teme
Konferenciju će otvoriti direktorica SAP-a- Sonja Popović, a niz predavanja započet će Johann Wrede, globalni potpredsjednik strateškog marketinga u SAP Hybrisu, s temom 'The Only Transformation That Matters'. Slijedi i demonstracija 'Digitalne svlačionice' kroz koju će sudionike provesti Ana Šipušić Pleše, SAP Hybris Consultant. Prvi dio konferencije završava predavanjem Tatiane Voytsenko pod nazivom 'Driving profitability by delivering the next level of guest engagament'.
Ana Penović iz agencije Jasno i glasno, Ivan Vrdoljak iz agencije 404, Ivan Kovačević iz BRUKETA&ŽINIĆ&GREY, Vanja Šebek iz Algebre te psiholog Boris Šurija iz tvrtke Behavioral Boris na okruglom stolu 'Tehnologija i marketing' razgovarat će o korisnom utjecaju računala, strojeva i raznih aplikacija na marketing.
Predavanje Borisa Šurije 'Empatija kroz tehnologiju' pokazat će kako potrošači od kompanija sve više očekuju neke nove psihološke finese poput ravnopravnog odnosa, premašivanje očekivanja, rijetka iskustva. Za ponuditi takve proizvode i usluge treba empatija i bolji uvid u potrošača, poručuju iz SAP-a.
Jedan od najznačajnijih UX trendova u posljednje vrijeme je sve veće korištenje konverzacijskih sučelja (Conversational Interfaces). Primjer takvog sučelja su i chatbotovi koji su rašireni po različitim industrijama i primjenama, od chatbotova za, primjerice, vremenske prognoze, sve do onih u Ecommerce-u. Sudionici događanja imat će priliku u sklopu izlaganja Hrvoja Ljubića, direktora e-trgovine u tvrtki mStart, vidjeti demonstraciju prototipa jednog chatbota izrađenog uz pomoć SAP Hybris tehnologija.