NOVI VLASNIK JUICYJA:

'Otvaramo još jednu tvornicu, a naši su sokovi krenuli na Bliski istok!'

26.06.2015 u 14:55

Bionic
Reading

Nakon što su nedavno iz Stanić Grupe objavili da bilježe stalan rast prodaje i tržišnog udjela cjelokupnog portfelja sokova Juicy i drugih napitaka na domaćem tržištu od početka godine, u petak putem priopćenja poručuju da u Kreševu u Bosni i Hercegovini otvaraju novu tvornicu te da se šire na nova tržišta

U prvih pet mjeseci 2015. u Hrvatskoj prodano je oko 250 tisuća litara voćnih sokova i napitaka iz proizvodnog asortimana Stanić Beverages (ta je tvrtka od Agrokorove Jamnice prije godinu i pol dana preuzela distribuciju i proizvodnju sokova) što predstavlja ukupni porast prodaje za četiri posto. Od toga je prodaja brenda Juicy porasla za pet posto, a brenda Juicy Vita za čak 14 posto.

Rast na tržištu pratilo je zapošljavanje novih kvalitetnih kadrova. Tvrtka Stanić Beverages danas u Hrvatskoj zapošljava 97 ljudi, a samo je ove godine zaposleno njih 34. Iz tvrtke planiraju otvaranje novih radnih mjesta, a plan zapošljavanja pratit će planirano proširenje proizvodnog asortimana i rast prodajnih rezultata.

Istovremeno s odličnim rezultatima na hrvatskom tržištu, Stanić Beverages planira proširiti prisutnost i prodaju na tržištima regije, posebno na tržištima članica Cefte i u Turskoj.

Također su prošlog mjeseca isporučene prve količine sokova prema Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

 

Kako bi proizvodnim kapacitetima pratili prodajne planove, tvrtka u petak svečano otvara novu punionicu u Kreševu u BiH vrijednu 6,1 milijun eura, u kojoj će raditi preko 60 zaposlenika. Proizvodnja iz nove tvornice trebala bi biti dostatna za zadovoljavanje trenutačne potražnje za Juicyjem u BiH i u široj regiji, dok će se tvornica u Jastrebarskom fokusirati na pokrivanje potražnje u Hrvatskoj i planiranog jačeg izvoza na tržišta zemalja Europske unije. U tvrtki planiraju jačanje nastupa u Sloveniji i Litvi, a posebna pažnja je usmjerena na otvaranje novih tržišta poput Švedske i Švicarske.

'Izuzetno sam ponosan na rezultate koje postižemo. Uspjeli smo ostvariti sve ono što smo planirali i što smo najavili prilikom preuzimanja Juicyja, a i u ovom poslovnom segmentu smo se dokazali kao dobri i odgovorni vlasnici i poslodavci. Riječ je o iznimno snažnom brendu s velikim potencijalom i vjerujemo da ćemo u narednom razdoblju dodatno ojačati poziciju snažnog regionalnog igrača na tržištu voćnih sokova i napitaka', izjavio je vlasnik Svjetlan Stanić.

Inače, kad je u siječnju 2014. objavljeno da Stanić Grupa preuzima proizvodnju i distribuciju Juicyja, jednog od Jamničinih zaštitnih brendova, u poslovnoj se zajednici moglo čuti kako je to samo privremeno – te da posao od 45 milijuna eura ima i opciju da se ta marka u nekom trenutku vrati pod okrilje koncerna Agrokor Ivice Todorića. Po svemu sudeći – u Stanić Grupi pokazuju da to nije tako i ambiciozno razvijaju preuzeti biznis.