U Varaždinu je otvoren prošireni veleprodajni centar METRO, koji je preseljen na novu lokaciju kako bi dvostruko većim brojem proizvoda u odnosu na prethodni centar, odgovorio na potrebe sve većeg broja poduzetnika u Varaždinskoj i susjednim županijama
'METRO je trenutno fokusiran na prilagođavanje poslovanja hrvatskim kupcima uzimajući pritom u obzir njihove regionalne specifičnosti. Varaždin je među deset gradova s najvećim brojem poduzetnika u Hrvatskoj i čini temelj gospodarstva jedne od najkonkurentnijih županija. Veleprodajni centar u Varaždinu preselili smo na veću lokaciju kako bismo rastućem broju poduzetnika u Varaždinskoj i susjednim županijama, ponudom kreiranom u skladu s njihovim potrebama, osigurali konkurentnost i nezavisnost', izjavio je Marc Carena, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
Otvorenju su nazočili ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, župan Varaždinske županije Predrag Štromar te partneri i dobavljači METRO-a iz Varaždinske županije, gospodin Željko Orehovec, vlasnik Poljoprivrednog gospodarstva Orehovec, predstavnici Vindije i Vajde te lokalnih vinarija Bolfan i Šafran.
Ministar Maras istaknuo je važnost METRO-a u otvaranju novih tržišta malim i srednjim poduzetnicima te je pohvalio projekt Zvijezda zajednice kao uspješan primjer društveno odgovornog poslovanja.
Trenutno 60 posto asortimana METRO-a čine proizvodi hrvatskih dobavljača, među kojima je i više od 16 dobavljača iz Varaždinske županije. Pekarnica Ekos i Vindija kroz sustav METRO Cash & Carry svoje proizvode izvoze u Austriju, a među dobavljačima iz Varaždinske županije nalazi se i PG Orehovec s kojim je METRO razvio brand Premium farm - visokokvalitetnu domaću perad kontroliranog podrijetla, koju odlikuje visoka kakvoća mesa dobivena prilagođenom ishranom manjeg intenziteta i duljim trajanjem uzgoja.
METRO Cash & Carry je 2011. godine otvorio veleprodajni centar u Varaždinu - prvi veleprodajni centar manjeg formata u Hrvatskoj s asortimanom od oko 4.000 proizvoda. Premještanjem veleprodajnog centra na novu lokaciju, svi profesionalni kupci iz Varaždinske i susjednih županija moći će birati među više od 8.000 proizvoda na prodajnoj površini od 2.700 m2.