MINISTAR NA TWITTERU

Pitali Ostojića zašto je snimio 'glupi spot'

08.02.2013 u 16:09

Bionic
Reading

Ministar turizma Veljko Ostojić danas je oko 40 minuta putem profila hrvatske Vlade na društvenoj mreži twitteru građanima odgovarao na brojna pitanja o hrvatskom turizmu, što je prvi put da jedan ministar koristi taj alat, nakon čega je još oko pola sata odgovarao na pitanja i na mreži facebooku, gdje su slično prošle godine već činili neki ministri

Za komunikaciju na twitteru ministar se odlučio s ciljem predstavljanja aktivnosti Ministarstva turizma, čiji je dio i ovog tjedna na Vladi usvojena nova strategija razvoja turizma do 2020.

Među prvim pitanjima bilo je planira li Ministarstvo uvesti naplatu ulaska turističkih autobusa u pojedine gradove, po uzoru na EU praksu, na što je odgovorio da ne planira i da je osobno protiv toga. 'Tviteraše' je zanimao i ministrov stav o kruzing turizmu u Dubrovniku, je li to dobro ili loše za okoliš i drugo, s obzirom da se ove godine u tom gradu očekuje 30 posto više kruzera nego lani, na što je odgovorio da to drži dobrim, ali i da bi pogotovo u Dubrovnika trebalo unaprijediti redove dolazaka.

Za mogućnost odgode uvođenja viza turskim državljanima, kojih je sve više u Dubrovniku i kojima se vize uvode od 1. travnja, kazao je da to nažalost nije moguće jer vizni režim moramo uskladiti sa pravilima EU-a

Na pitanje o pomacima u projektu Kupari i je li raspisan natječaj odgovorio da se natječaj očekuje za otprilike mjesec dana i da ima naznaka za veliki interes investitora.

Dosta pitanja je bilo oko nove strategije, očekivanim koristima od toga za Hrvatsku, te jesu li se oko nje usuglasili svi u turizmu, pa i 'ona masa' privatnih iznajmljivača smještaja koji drže 49 posto ukupnih smještajnih kapaciteta, na što je ministar odgovorio da je strategija jasna poruka investitorima da ne želimo da nam se turistička budućnost događa sama po sebi već da njome želimo upravljati te da je izrađena uz sudjelovanje privatnog sektora.

Na pitanje hoće li se turizam promovirati online i putem društvenih mreža, kazao da je to jedan od prioriteta za koji je nadležna Hrvatska turistička zajednica i koja je za online ove godine povećala proračun za 145 posto u odnosu na prošlu godinu.

Bilo je i provokativnih pitanja poput onog o promotivnom filmu snimljenom za potrebe prezentacije strategije te zašto su napravili 'onako glup spot i bacili 66.000 kuna u vjetar, gdje su Dubrovnik, Split, Opatija, Plitvice, gdje su naše ljepote', na što je odgovorio da taj film nije snimljen u turističko promotivne svrhe već kao dio strategije