Grupa Podravka ostvarila je u 2008. ukupni rast prodaje za sedam posto, na 3,66 milijardi kuna, pri čemu je prodaja Podravkinih marki povećana za devet posto. Neto dobit porasla je za 143 posto i dostigla 44,6 milijuna kuna, što se odrazilo i na osjetan rast neto marže
Prodaja u segmentu hrane i pića porasla je za četiri posto, na 2,92 milijarde kuna. Na rast prodaje hrane i pića utjecala je prvenstveno povećana prodaja za devet posto na inozemnim tržištima, dok je na hrvatskom tržištu prodaja pala za jedan posto, što je rezultat očekivanog pada prodaje trgovačke robe. Na inozemnim tržištima prodaja hrane najviše je rasla u srednjoj Europi, osobito u Češkoj, temeljem rasta cijene riže i grahorica. Snažan rast prodaje zabilježen je i na tržištu jugoistočne Europe, čemu su najviše doprinijela tržišta Srbije i Bosne i Hercegovine.
Segment farmaceutike (Belupo) bilježi znatno brži rast. Prodaja farmaceutskih proizvoda porasla je za 19 posto, dosegnuvši 729 milijuna kuna.
Podravkini pokazatelji profitabilnosti osjetno su se popravili, ali su marže još uvijek znatno niže nego kod konkurentskih kompanija u regiji. EBITDA marža porasla je sa 7,5 na 8,7 posto, EBIT marža skočila je sa 2,7 na 4,3 posto, a neto marža popela se sa 0,5 na 1,2 posto. Bruto marža pala je sa 41,3 na 40,6 posto, uslijed rasta troškova prodanih proizvoda za osam posto.