WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Poslovni mediji ostvaruju sve veći utjecaj

18.09.2009 u 20:55

Bionic
Reading

Glasnogovornik Zagrebačke burze Željko Kardum danas je na panel-diskusiji o budućnosti poslovnih medija u sklopu ovogodišnjega Weekend Media Festivala ocijenio da poslovni mediji imaju sve veći utjecaj na politiku i gospodarstvo

ZAGREB - Podsjetio je da prije dvadesetak godina nije bilo specijaliziranih poslovnih novina, nego samo podlisci dnevnih novina. Zbog iznimno velikog zanimanja za tu vrstu medija, u posljednje su se vrijeme razvili poslovni mediji.

Nažalost, rekao je Kardum, neki takvi medijski pothvati u međuvremenu su propali zbog loše kvalitete i konkurencije stranih medijskih kuća. Dodao je da se oni koji su se održali nakon početnih neuspjeha sada dobro razvijaju. Po njegovim riječima, budući da je naklada poslovnih medija relativno mala, postavlja se pitanje nije li bolje imati podlistak u dnevnome listu s nakladom od 250 tisuća primjeraka.

Urednik poslovnog tjednika Lider Miodrag Šajatović ustvrdio je kako u velikom listu nema tržišne verifikacije onoga što se radi, a specijalizirani listovi s nakladom od pet do deset tisuća primjeraka mogu se fokusirati na poslovnu publiku. Sami rezultati, smatra on, vide se kroz prodaju.

Glavna urednica poslovnog časopisa Business.hr Silvana Menđušić rekla je kako je konkurencija uvijek dobra jer potiče kvalitetu. 'U takvim okolnostima preživjet će onaj koji bude najviše ulagao u kvalitetu i trudio se postati referentnom točkom u poslovnom novinarstvu', zaključila je, dodajući da je ovo razdoblje teško za sve medije, posebice za poslovno novinarstvo koje se, kako je rekla, 'obraća upravo najzahtjevnoj publici'.

Drugi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacijske industrije, počeo je jučer u Rovinju, a ove je godine okupio više od dvije tisuće stručnjaka iz medija, odnosa s javnošću (PR) i marketinga. Festival već drugu godinu povezuje medijsku elitu regije te ugošćuje neke od najpoznatijih svjetskih i regionalnih stručnjaka iz područja komunikacija, a ovogodšnji festival prati 275 akreditiranih novinara iz Hrvatske te svih zemalja regije i jugoistočne Europe.