U subotu je apsolutno oduševljenje izazvao Ranko Rajović koji je poručio da je jedini posao djeteta do 12. godine igra. Raspravljalo se i o tome hoće li televizija doživjeti svoj dugo najavljivani kraj te vole li ljudi zbilja toliko čitati o aferama
Mozak se razvija u pokretu i djeca koja, umjesto da se igraju, sjede imat će problema s čitanjem i pisanjem te će biti slabija motorički. 'Djeca uče napamet, nema povezivanja informacija i zato nemaju funkcionalno znanje', kazao je Ranko Rajović, najveći stručnjak u regiji za pitanje odgoja djece i suradnik UNICEF-a na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece na predavanju Djeca i digitalno doba: Kako igrom razvijati djetetov IQ koje je završilo ovacijama publike. Rajović je iznio niz primjera kako treba mijenjati metode učenja i koristiti one u kojima ne ograničavamo djecu poručujući im da je nešto nemoguće. 'Pokvarili smo im čak i rođendane. Nekada se iščekivalo i otkrivalo, danas im netko kaže evo ti 50 eura pa sam kupi poklon. Ono iščekivanje kada se odmata papir s poklona to je djetinjstvo', kazao je Rajović.
Panel Televizija – Povratak otpisanih ili kako doživjeti stotu na kojem se raspravljalo o budućnosti televizije te dolazi li konačan kraj ere televizije kao dominantnog medija ugostio je Željka Mitrovića (Pink), Pavela Vrabeca (Pro Plus) i Dražena Mavrića (Nova TV). 'Televiziju sahranjuju već deset godina. A u tih deset godina mi smo udvostručili profite i mogu reći da polako počinjem uživati u toj sahrani', rekao je Mitrović i dodao da Pink od prodaje oglasnog prostora zaradi samo 30 posto ukupnih prihoda.
Afere zbog kojih je iz Vlade otišlo nekoliko ministara, komunikacijski promašaji, reakcije javnosti te uloga novinara u cijeloj priči bile su teme panela Kako preživjeti seks, laži i nekretnine. Sudionici panela Jelena Valentić (Telegram), Mislav Bago (Nova TV), Neven Barković (Index.hr) i Hrvoje Krešić (N1) zaključili su da su ljudi siti afera te treba nešto veliko da izazove emocionalnu reakciju. 'Hrvati vole nekretnine pa nisu samo ministri ti koji vole ulagati u njih. Upravo je nekretninama najlakše riješiti neke usluge. Poduzetnik dobije javni natječaj i zauzvrat nekom županu sagradi kuću, bez traga novca koji bi opravdao priču da tu nema ničega spornog. Radi se o vrlo banalnom koruptivnom modelu', poručio je Hrvoje Krešić.
Sara Fischer iz američkog Axiosa na svom je predavanju zaključila da je sadržaj i dalje najvažniji, a TV na životu drži nogomet. Najveći gubitnik u ratu sa streaming servisima je kino. Još jedan problem koji je istaknula jest i zaštita djece na internetu. Tvrdi kako svake godine internetu pristupe četiri milijuna nove djece te se radi na tome da se ukinu oglasi i skupljanje podataka o njima.
Na panelu Vrli novi svijet: Kako će se transformirati svijet TV-a? koji je uslijedio nakon predavanja, osim Sare Fischer, sudjelovali su Richard Brešković (HT), Aleksandra Subotić (United Media), Kenechi Belušević (Discovery) i Vladimir Lučić (Telekom Srbija Grupa). 'Dobar sadržaj uvijek će naći put do publike, bez obzira na koji se način distribuira. Naše tržište nije toliko ugroženo velikim igračima jer se kod njih može pronaći vrlo malo lokalnog sadržaja koji privlači našu publiku', kazala je Subotić. S njom se u mišljenju razišao Lučić koji smatra da će se globalni trendovi osjetiti i kod nas.
'U naredne dvije godine veliki igrači poput Disneya, NBC-ja i Applea će razviti platforme bolje od Netflixa, pronaći način da se prilagode korisniku te promijeniti strategiju prema nama, providerima. Direktno će prodavati sadržaj korisniku i smanjivati količinu koju daju nama', smatra Lučić. No, ono oko čega su se svi složili jest to da je sport apsolutno kralj programa, kako u svijetu, tako i kod nas. 'Vaša regija pokazala je snažnu povezanost sa sportom i to je trend koji se neće promijeniti. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se rasplesti rat oko prava na emitiranje', kazala je Belušević dodavši da sport drži televiziju na životu.