AD Plastik grupa u prvom je ovogodišnjem tromjesečju ostvarila poslovne prihode od 258,1 milijun kuna, što je 1,25 posto manje nego u istom razdoblju lani, dok je neto dobit iznosila 14,6 milijuna kuna ili 1,7 posto više, pokazuje konsolidirano financijsko izvješće te solinske tvrtke
Ostvareni poslovni prihodi u skladu su s poslovnim planom grupe, navodi se u izvješću.
EBITDA za to razdoblje dosegnula je 35,9 milijuna kuna i bila je 12,3 posto viša, dok je EBITDA marža bila 13,9 posto. Za cijelu prošlu godinu EBUTDA marža bila je 11,2 posto.
Unatoč nešto manjem obujmu prodaje, pokazatelji rasta EBITDA-e ukazuju na konstantno poboljšanje troškovne efikasnosti Grupe, a ostvarena dobit daljnje povećanje profitabilnosti unatoč nižoj realizaciji, poručuje se u izvješću.
Ta grupa za proizvodnju automobilskih dijelova bilježi rast prodaje na tržištima EU i Srbije za 3,8 posto, dok je realizacija na ruskom tržištu iznad zadanog plana, što, kako se navodi, upućuje na početak stabilizacije na tom tržištu. Unatoč tome, kaže se, prihodi u Rusiji manji su za 16 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2015.
'U nastavku godine usredotočenost ostaje na daljnjem poboljšanju troškovne efikasnosti, tako da se može očekivati nastavak ovog trenda u rezultatu. Činjenica kako su ostvareni rezultati u navedenom razdoblju u okviru zadanog poslovnog plana, daje nam razloga za zadovoljstvo, ali ne i opuštanje. Prvi kvartal pokazuje rast operativnih marži na svim lokacijama u odnosu na isti period prethodne godine, ali i u odnosu na zadani poslovni plan. One su ujedno glavni generator rasta EBITDA marže. Vjerujemo u ostvarenje naših poslovnih planova i ciljeva', navodi predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen u komentaru financijskog izvješća.