Autobusni kolodvor u Varaždinu ide na prodaju, kao i središnji poslovni objekti te zemljište Autobusnog prometa (AP) u stečaju koji se nalaze u Gospodarskoj ulici. Naime, vjerovnici su na skupštini održanoj na varaždinskom Trgovačkom sudu odlučili da se i dalje nastavi poslovanje nekada vodećeg autobusnog prijevoznika, ali i da se povuče zahtjev za odgodu ovrhe koju nad ovim dvjema nekretninama provodi poduzeće Zovko Zagreb
Zagrebačka tvrtka, koja je i sama u poslovnim teškoćama, pokrenula je prodaju varaždinskog autobusnog kolodvora i nekretnina u Gospodarskoj ulici koji su služili kao osiguranje za njezina potraživanja od AP-a koji je 2010. godine završio u stečaju s dugovima od oko 250 milijuna.
Dio imovine, među kojima su i AP-ovi autobusni kolodvori u manjim sredinama, prodani su u stečajnom postupku tijekom kojeg je AP nastavio s poslovanjem. Međutim, do prodaje varaždinskog autobusnog kolodvora i nekretnine u Gospodarskoj ulici nije došlo jer je stečajni upravitelj Velimir Slamar podnio zahtjev varaždinskom Općinskom sudu za odgodu ovrhe nad tim objektima koji su ključni za poslovanje AP-a.
Nakon što je propala zamisao da AP u stečaju osnuje tvrtku kćer koja bi nastavila s poslovanjem, vjerovnici su zaključili da je došlo vrijeme za namirenje potraživanja te su odlučili povući zahtjev za odgodu ovrhe. Sukladno tome, varaždinski Općinski sud krenut će s prodajom varaždinskog autobusnog kolodvora čija je vrijednost procijenjena na oko deset milijuna kuna, kao i poslovnih prostora i zemljišta u Gospodarskoj ulici čija je vrijednost procijenjena na 52 milijuna kuna.
U prvom krugu prodaje, koji se očekuje kroz nekoliko mjeseci, kupoprodajna cijena ovih nekretnina neće smjeti biti manja od dvije trećine početne cijene, dok u drugom ispod trećine.
'Ako nekretnine nađu kupca, pokušat ćemo se posložiti tako da AP ipak nastavi s poslovanjem i bez njih', veli Slamar.
Zbog nastavka prijevozničke djelatnosti, koja je posebno bitna za varaždinsko gospodarstvo, ali i školstvo, dobro bi bilo kada bi kupac nekretnina bio netko tko će obavljati prijevoz. Međutim, ukoliko autobusni kolodvor kupi netko tko na tom prostoru vidi drugi sadržaj, Varaždin i Varaždinska županija mogli bi se naći u ozbiljnim problemima.
Da bi se to izbjeglo, već sada bi trebali razmišljati o alternativnim lokacijama ili planirati novac za kupnju kolodvora, kao što su to učinile neke druge sredine nakon stečaja AP-a. Doduše, već su se javila razmišljanja o novom kolodvoru kod jugoistočne zaobilaznice, ali to nije rješenje s obzirom na udaljenost potencijalne lokacije od središta grada s kojim sada nema gotovo nikakve prometne povezanosti.