Sofascore je imenovao Dejana Vaska na poziciju Chief Product Officera (CPO). Vasko, s dugogodišnjim iskustvom u tvrtki, preuzima ulogu s ciljem daljnjeg razvoja proizvoda usklađenog s potrebama korisnika
'Naš proizvod smo u počecima razvijali djelomično i za sebe, jer smo željeli stvoriti točno ono što i sami očekujemo od aplikacije za praćenje sportskih rezultata. Danas je Sofascore prerastao u mnogo više od toga – sportsku platformu čiji je razvoj uvelike vođen povratnim informacijama korisnika', izjavio je Vasko, priopćili su iz Sofascorea.
U novoj ulozi, Vasko će se usredotočiti na razvoj novih ideja unutar product roadmapa. Naglasio je važnost otvorene komunikacije i ravnoteže između korisničkih zahtjeva i mogućnosti implementacije. 'Testiramo razne ideje, no moramo biti strpljivi i dati im vremena da 'puste korijenje' ', smatra Vasko. Kao primjer naveo je Netflix i njihovu transformaciju poslovnog modela.
Tvrtka planira testiranja novih segmenata, poput prijenosa uživo (livestreama) i kreiranja dodatnog sadržaja i vijesti. U budućnosti se razmatra i objava sadržaja od strane samih timova i igrača. 'Želimo postati centralno mjesto za sportski sadržaj, platforma koja okuplja informacije od medija, klubova i sportaša – svojevrsna Wikipedija za sport', istaknuo je Vasko.
Među ključnim strateškim prioritetima ostaje kontinuiran rast u segmentu praćenja sportskih statistika. Vasko naglašava važnost kontroliranog i održivog rasta, ulaganja u nove funkcionalnosti i iskorištavanja sportskih događaja poput Svjetskog prvenstva. Poseban fokus bit će na američko tržište, s obzirom na Svjetsko prvenstvo 2026. godine.
'Naša platforma ima korisnike iz svih zemalja svijeta, svaki sa svojim, drugačijim, navikama korištenja. Useri u SAD-u posebna su priča; kako bismo ih privukli, važno nam je provesti inicijalna istraživanja i prilagoditi iskustvo korištenja, uključujući i početni zaslon aplikacije i druge ključne feature', dodao je Vasko.
Osim razvoja proizvoda, Vasko će raditi na poticanju bolje suradnje među odjelima unutar tvrtke. 'Ušli smo u fazu kada su nam timovi koji izravno kreiraju Sofascore proizvod postavljeni s vrlo kvalitetnim kadrom, a sada je ključno da potičemo dodatno razumijevanje međusobnih procesa kako bismo zajednički iskoristili maksimalne potencijale', zaključuje Vasko.