Ledo izvozi trećinu svoje ukupne proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta među kojima je i Azerbajdžan. Upravo za potrebe tog tržišta Ledo je ovih dana u Zagrebu snimio reklamni spot s nogometnim trenerom Azerbajdžana i bivšim reprezentativcem Robertom Prosinečkim za premium sladoled Ledo King, prioćili su iz kompanije
'Ledo je sa svojim proizvodima prisutan na tržištu Azerbajdžana proteklih pet godina gdje sve više kupaca prepoznaje kvalitetu Ledo sladoleda. Željeli smo stoga ostvariti suradnju s nekim tko će predstaviti Ledo kao hrvatsku marku. Suradnja s Robertom Prosinečkim, koji je vrlo popularan u Azerbajdžanu te veliki obožavatelj Ledo sladoleda, pokazala se kao dobitna kombinacija. Jako smo zadovoljni suradnjom s ovom nogometnom legendom i sigurni smo da će međunarodni uspjeh popularnog nogometnog izbornika doprinijeti daljnjem razvoju Ledo brenda na spomenutom tržištu', istaknula je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Leda.
Uz Azerbajdžan Ledo izvozi i na druga egzotična tržišta poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Libije i Dubaija. Po količinama, ostala važna izvozna tržišta su Bosna i Hercegovina, Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, ističe se u priopćenju.
Ledo je dio koncerna Agrokora u vlasništvu Ivice Todorića. U prvih devet mjeseci 2016. Ledo je ostvario konsolidiranu neto dobit od 336,36 milijuna kuna, što je za 11 posto više od dobiti iz istog razdoblja u 2015. godini.