posebne linije

Saponia objašnjava kako se Šuput uklopila u kampanju za deterdžente: Kad u spotu kaže 'Sipaj Faks, pali mašinu', jednostavno joj vjerujete

09.10.2021 u 17:08

Bionic
Reading

Popularna pjevačica Maja Šuput Tatarinov idućih godinu dana bit će brend ambasador osječke Saponije za Faks i Ornel, a njezini brendovi Majushka i miris parfema Shu Shu ukomponirani su u posebne linije ovih proizvoda. Takav potez podigao je prašinu u redovima određenih političara te su ga glasno i kritizirali. Direktorica marketinga osječke Saponije Tihana Kostenko odgovara tportalu kako se Maja Šuput uklapa u kampanju za novi deterdžent za pranje rublja i zašto je odabir pao baš na ovu popularnu pjevačicu

Kako se Maja Šuput uklapa u kampanju za novi deterdžent za pranje rublja?

Angažirali smo Maju Šuput u medijskoj kampanji za Faks i Ornel kad je osnovala obitelj i dobila sina Blooma, što je promijenilo njezin dotadašnji način života. Pranje i njega rublja postali su joj svakodnevna rutina. Sama nam je priznala da im se količina rublja povećava iz dana u dan. Sa zadovoljstvom je prihvatila suradnju, a njezin pozitivan stav prema životu, energija koju unosi u posao te posebno emotivan odnos prema obitelji, sve su to osobine koje želimo komunicirati potrošačima Faksa i Ornela.

Jeste li definirali kampanju unutar kompanije ili ste angažirali neku od vanjskih agencija?

Postojanost i vrijednost brendova Saponije izuzetno su bitni u cijelom marketing mixu i oni generiraju ne samo poslovne rezultate, već i imidž kompanije. Na dnevnoj bazi pratimo sve faze njihovog životnog ciklusa i pri tome je izuzetno bitna sinergija svih službi, od marketinga i razvoja do proizvodnje i komercijale.

Cjelovitu marketinšku kampanju za Faks helizim i Ornel, kao i kampanju za liniju s mirisom Shu shu, realizirali smo s agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Uspješnu suradnju s njima započeli smo 2020. godine na kampanji za dezinfekcijska sredstva BIS Handysept i Deziclean, a prema prvim reakcijama s tržišta, ova će kampanja biti posebno zamijećena.

Ima čak i onih u politici koji su glasno kritizirali ovaj vaš potez. Što biste im poručili?

Saponia je na tržištu prisutna preko 127 godina i svima nam je cilj da nastavimo tradiciju ostvarujući uspješne poslovne rezultate i lansirajući na tržište proizvode kojima potrošači vjeruju. Uspješno konkuriramo multinacionalnim kompanijama i njihovim globalnim brendovima, za što je posebno bitna kvalitetna prodajno-marketinška strategija. Samo na taj način razvijat ćemo se kao kompanija, ali i kao grad i regija.

Maja Šuput Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Da nije Maja Šuput, tko bi bio?

Saponia ima bogato iskustvo u angažiranju poznatih osoba za reklamne kampanje, a neki od njih i danas su prisutni na kulturnoj i sportskoj sceni Hrvatske, pa i šire. Od Gorana Višnjića i Sandre Perković do Ive Radić, Renate Sopek, Lane Jurčević, Franke Batelić, Antonije Stupar Jurkin i drugih. Svi su oni bili uspješni brend ambasadori Saponije promovirajući kvalitetu naših proizvoda.

Pri odabiru osobe koja će predstavljati neki od naših brendova uvijek smo pred sobom imali širu sliku. Ako pogledate popis, sve su to osobe koje bismo i danas ponovo angažirali. Naravno, kampanja je vremenski ograničena i cilj nam je u tom razdoblju postići najbolje rezultate za kompaniju.

Kada Maja Šuput u televizijskom spotu kaže 'Sipaj Faks, pali mašinu', jednostavno joj vjerujete. A to nam je bio cilj jer u kampanji za određeni brend trebate osobu koja svojom osobnošću i pristupom izgrađuje vjeru u brend i podiže njegovu snagu.

Vidite li efekte kampanje?

Kampanju smo započeli putem društvenih mreža. Objave, story i snimke iza scene snimanja televizijskog spota pobudili su interes. Prodaja je krenula čim su proizvodi došli na policu. Poseban učinak imalo je objavljivanje televizijskog spota na profilu Maje Šuput jer ga je u nekoliko dana pogledalo preko sto i trideset tisuća ljudi. Brendirali smo i prodajna mjesta. Prave učinke kampanje vidjet ćemo za nekoliko mjeseci, ali već prvi pokazatelji prodaje potvrđuju da smo odabrali dobar smjer za promociju Faksa i Ornela.

Kako se približava blagdansko vrijeme, imat ćemo još jedno iznenađenje za potrošače. Kandit i Koestlin, koji su također u sustavu Mepas grupacije, izaći će na tržište s posebnom linijom proizvoda koju smo kreirali Maja Šuput s brendom Majushka i mi. Vjerujemo da će i ovo slatko iznenađenje privući potrošače, naročito u vrijeme u kojem želimo darivati i dobiti nešto lijepo i posebno.

  • +16
Maja Šuput Izvor: Pixsell / Autor: Jurica Galoic/PIXSELL

Koga još možemo očekivati u reklamama?

Kampanja za novi Faks i Ornel s Majom Šuput krenula je prije mjesec dana i u narednom razdoblju planiramo njeno pojačavanje uvođenjem novih kanala komunikacije. Upravo kreće billboard kampanja u cijeloj Hrvatskoj, pojačavamo oglašavanje na digitalnim kanalima i televiziji, a uskoro slijedi nastavak kreativne komunikacije.

Novo razdoblje, nova kreativa je novi izazov. Za sada smo fokusirani na kampanju za Faks i Ornel, a kad budemo realizirali kampanju za neki drugi brend Saponije, kreativni koncept definirat će smjer, a u skladu s tim i potrebu za ambasadorom.

Kakva je marketinška strategija Saponije?

Saponia u svom portfoliju ima niz brendova koji su regionalno poznati i, na svim tržištima na kojima poslujemo, oni su u samom vrhu po prodavanosti u svojoj kategoriji. Prije svega, to su Ornel i Faks helizim. Ornel je u kategoriji omekšivača dugogodišnji lider na hrvatskom tržištu i kontinuirano ga unaprjeđujemo praćenjem svjetskih trendova, ali i onih u parfimerskoj industriji s obzirom na to da je miris jedan od glavnih razloga za odluku o kupnji. Faks helizim je premium deterdžent za pranje rublja i ovih dana na tržište smo izašli s novom formulacijom Smart clean. Rezultat je to ispitivanja našeg razvojnog instituta.